Hey dames Hebben jullie idee waar ik spulletjes o.a bandana voor piratenfeestje kan krijgen. Liefst niet online want met verzendkosten erbij wordt het dan toch nog zo duur
Heb vrijdag een piratenfeest georganiseerd voor zoontje die 5 werd. Piraten hoedjes en snorren bij de action vandaan. Ook bekers en borden. Ooglapjes zelf gemaakt. Pannenkoeken gegeten en met snoepjes een piraten gezicht gemaakt. Limonade uit bierflesjes gedronken. Verkleed als piraat op de foto. Schatkistjes van de xenos geverft. En een speurtocht gehouden. Schatkist verstopt met daarin drinken en kapitein koek. Groot succes geweest !
@schorpioentje dat klinkt als een heel geslaagd feest!! Thanks voor de tips, ga straks ff bij action kijken Het schatkist je verven had ik idd ook op de planning staan.Het is voor mijn zoontje zijn eerste kinderfeest je dus wil het niet re vol plannen hahahaha
Mijn zoon is in november 4 geworden en wilde ook een piratenfeest. Heb daar ook een snoeptafel gemaakt met oa: chocolade fontein chocomunten ( was rond sinterklaas) rode slierten en zwarte slierten drop van haribo. Heksendrop ( staafjes met zwart en rood) en andere snoepjes die zwart met rood waren. bordjes, bekers etc gekocht bij de feestwinkel hier hadden ze ook nog papieren ooglapjes. De tafel gedecoreerd met: Wijnflessen ( etiket verwijderd en papier met thee bewerkt daarna er dingen op geschreven als : Poison, whisky etc) beetje zand in de flessen en dan een lange kaars erin. Een ouderwetse vijfarmige kandelaar met kaarsen erbij gezet en daar nog wat versiering aangehangen ( van die kerst dingen die net op een parel ketting leken) achter de tafel een nep spinnenweb gehangen met spinnetjes erin. verder ook zelf vlaggen gemaakt van grote lap donker stof en boven en onderin een geultje genaaid. Door het geultje sisal touw gedaan en de vlag opgehangen. Op de vlag had ik met witte grondverf een doodshoofd geschilderd en daarnaast Hoera **** 4 jaar . Kindjes kwamen ook allemaal als piraat verkleed. Ik hoop dat je hier wat aan hebt voor foto's en nog meer ideën kan je ook eens kijken op pinterest.com ( pirate party) en daar zie je heel veel leuke dingen. veel plezier
Hoi, De pinterest tip wilde ik je ook net meegeven. Hier krijg je echt hele leuke ideeën van. Waar je dan ook op kan zoeken zijn: 'pirate printables'. Hier staan allemaal voorbeelden op, die je gratis kan downloaden en printen. Deze printables kun je op fotopapier of a4-etiketpapier (of gewoon papier en dan lamineren) printen. En daarmee heb je dan bijvoorbeeld: unieke vlaggetjes, chocoladewrappers, etiketten, vlaggetjes voor cocktailprikkers, uitnodigingen en bedankkaartjes. En dat dan allemaal in dezelfde stijl. Er staan in ieder geval zat leuke dingen op. Veel plezier met het organiseren van het feestje. groetjes van Hamtaro
Bij de ah hebben ze uitdeel pakketten van piraat ( en prinses) kant en klare doos met uitdeelzakjes, piraten speelgoedjes bijv ooglapje, iets piratenhoed etc. Kost 6 of 7 euro en er zit voor 6 kindjes in. Ik vind het erg leuk en je bent meteen klaar. Eventueel nog een snoepje erin. Action heeft piraten bordjes, bekers en heel soms s tafelkleden
Was zojuist bij ah en keek even wat er in de uitdeelzakjes zit 6 uitdeelzakjes, 6 kleine verrekijkertjes, 6 schatkaarten, 6 Oogklepjes met doodshoofd erop, 6 goude munten met schatkist erop, 6 bandana,'s en nog 6 leuke fluitjes