Wij hebben ze hier betseld, zijn blanke letters die we hebben beplakt met behang. http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html Je kan kiezen uit 20 cm hoog of 36 cm hoog, ze zijn spotgoedkoop!
Bij ons in de stad hebben ze ze voor maar een euro per letter, bij de winkel 'Euroknaller'. In verschillende kleuren en met verschillende motiefjes.
Hmm ik wil ook graag houten letters maar die van hip handwerk zijn zo klein, 12cm en die van la linia zijn zo dun, 3mm.. Lastig. Ik zoek eigenlijk 20cm en 1cm dik.
bij www.cemja.nl zijn ze 12cm hoog en 1 cm dik. ik wilde eerst ook 20 of 36 , maar 12 cm is toch wel een mooie hoogte als ik het zo bekijk op de liniaal
Ik heb ze bij de kidsfactory in Amsterdam-osdorp gekocht. Ze verkopen daar verschillende formaten, kleintjes ong. 10cm hoog, blank hout, voor 2,95 per stuk (kan ook iets goedkoper wezen, weet niet meer zeker) En grote letters van mdf van ong 40cm hoog en zeker 1cm dik alleen die zijn wel prijzig, nl 17,00 per stuk. Heb toch voor die gekozen omdat die kleintjes een beetje klein zijn voor op de muur maar eerder voor op de deur zijn ofzo. Ik heb mijn letters geschilderd en versierd met strass- steentjes en lovertjes en glittertjes.. Echt heel leuk geworden. Succes ermee