Er zijn vast wel meer die net als ik zich kunnen storen aan kleine dingentjes zo vond ik de gele doekjeshouder van zwitsal echt niet passen op onze kamer! (je hebt natuurlijk ook andere merken) maar ik kwam deze tegen op internet en past precies op onze baby kamer. Voor meerdere soorten kun je gewoon googlen op funkybox, ze kosten wel 14,95 maar zijn wel erg leuk Bekijk bijlage 24883
Ik heb hem ook maar dan ipv een ster, een zilveren hartje erop. Ik vond zo'n geel ding ook 3 x niks in onze kamer... Overigens nog een tip, bij hema in het schoonmaak schap, kun je zo'n box kopen, die is helemaal wit, daar zitten dan hygienische doekjes in, maar je kunt hem dus ook prima voor billendoekjes gebruiken en hij kost maar 3 euro!!! (dit zag ik uiteraard nadat ik de funkybox had aangeschaft)
ohhh missflower.. je bent mn held!!! ik had hem ergens gezien (dacht prenatal), maar de keer erna was ie er niet meer en ik vond ze zoo leuk! nu weet ik iig op welke naam ik moet zoeken
@tummetje: ik had dat ook.. ik had hem een keer gezien en toen ik er weer aan dacht wist ik niet meer waar.. was wel op internet maar waar.. maar na wat gegoogle had ik hem! @lynn77: dat is ook een goede tip, dan kan je hem zelf mischien nog versieren? want ik vind juist die sterren erop zo leuk
Ik was naar een ander doosje op zoek, idd omdat dat geel niet mooi was op een ptt groene peuterkamer. Toevallig was ik bij de DA, daar kom ik echt nooit en daar hadden ze een ptt groen doosje voor billendoekjes... Ook maar iets van 3 of 4 euro... Intussen was ik deze hele link vergeten, maar dit is wel een leuk idee om voor Jitte te vragen voor Sinterklaas... Om zomaar te kopen vind ik het best duur, maar ik kan echt niks bedacht krijgen voor die meid...
Die is idd ook niet lelijk, die heb ik voor beneden (heb beneden ook een waskussen en een bakje met luiers/doekjes om te kunnen verschonen) @tummetje;bij prenatal kun je hem ook bestellen in de winkel (de witte met hartje dan) en dan kun je hem daar ophalen, scheelt nml. verzendkosten, ik vind voor 1 zo'n duur doosje ook nog eens 6 euro verzendkosten erbovenop betalen echt te gek voor woorden.
Ja, leuk hè, ik heb die rode met witte stippen op de babykamer. Vond ze ook wel een beetje duur, maar deze past helemaal in het kamertje. Hij staat ook op een foto in mijn album. Daarvoor had ik inderdaad ook die doorzichtige van Pampers.
@lynn77: ja heb hem daarom ook bestel bij een webwinkel waar ze nog meer dingen hadden wat ik nodig had zodat de verzendkosten weer beetje meevallen
ja was eerst ook mijn plan, maar uiteindelijk had ik toch alleen die box nodig, en toen zag ik per toeval dat ie ook op de website van prenatal stond, dus ik had in de winkel gevraagd of ik hem ook via hun kon bestellen, en dat kon gelukkig... Oja ze zijn trouwens ook bij bijenkorf te koop (zag ik gisteren dus)
O dat is handig bij de prenatal.. en bij de bijenkorf.. want ik zat net te kijken, en vind die lichtblauwe toch wel mooi staan bij ons kamertje Weet iemand ook nog wat leuks voor om van die geparfumeerde luierzakjes? Die verpakking past ook niet bij de babykamer..
haha dat had ik hier ook! ik had 2 pakken van de action, maar vond de verpakking zo lelijk, dat ik alsnog die van de etos heb gekocht, die zijn mintgroen, en dus valt dat niet zo heel erg op, ik vind ze in ieder geval niet lelijk staan. Ze liggen bij mij ook nog eens in het mandje waar ook de luiers, spuugdoekjes enz. in liggen, dus ze vallen niet zo op. Die van de action ga ik gewoon gebruiken om mee te nemen, doe er dan steeds wat losse zakjes in de luiertas bij.
Ik heb (echt heel crea-bea) Pip-behang in de babykamer en met een stukje daarvan ook de Pamperdoekjesdoos (uit de Blije doos) bekleed.
hahahaha, sorry maar moet echt lachen om dit topic! Waar je wel geen rekening mee kan houden he, als je een babykamertje inricht! Moet eerlijk zeggend at ik er nooit 15 euro voor uit zou geven, ten 1ste vind die doosje zowieso irritant en ten 2e ik heb de billendoekjes gewoon in hun eigen verpakking liggen! Zijn wel leuk hoor! kus miek
Een goede tip MissFlower ! Wij hebben alle luierspullen in een grotere rode mand samen gedaan, dus is het niet zo noodzakelijk. Ik heb de doos van Pampers erin, die is wit. Hoe gaat het trouwens met je ? Kom je nog eens kletsen bij ons clubje ? Groetjes, Nikki F
De luierzakjes van DA zitten in een mooie blauwe verpakking, dat mooie heldere blauw ... De zakjes zijn ook nog eens fijn in het gebruik, die van Etos krijg je soms nieteens open ... tenminste ik niet ... Groetjes, Nikki F
Ik heb twee mandjes aan de muur hangen en daa zitten die zakjes in. zie foto http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/171063-hemnes-kast-ikea-commode.html alleen zijn ze nu zwart gespoten die mandjes