Heeft hier iemand ervaring met de co-sleepers van http://www.bed4baby.nl ? De prijzen zien er erg gunstig uit vergeleken met andere co-sleepers, maar is de kwaliteit ook goed?
Hier hebben we hem ook. Ga hem vandaag in elkaar zetten. Hij ziet er iig mooi uit, even afwachten nog dus hoe functioneel hij is maar tot nu tevreden.
Ik lees even mee, want deze cosleeper had ik ook in mijn gedachten. Hebben jullie hem al in elkaar gezet en past hij goed?
Hij zit in elkaar . Het is een mooi wiegje en hij sluit perfect op hoogte aan. Alleen nu staat mn bed verhoogd, dus er moet ook iets onder de co-sleeper om te verhogen. Voordelen: - In veel hoogtes verstelbaar waardoor die altijd wel aansluit. - Zowel als co-sleeper en als wiegje te gebruiken. - Mooie kwaliteit Nadelen: - Als je hem als co-sleeper gebruikt kan je niet even een opstaand randje er tussen zetten. Je kan je kindje er dus niet alleen in laten slapen/liggen. Het ombouwen van co-sleeper naar wieg is wel even een handeling. - Als co-sleeper is de matras 90 x 55. Hiervoor is nergens een matraslaken of molton te krijgen. De matraslaken moet je dus daar bestellen en ze hebben geen moltons of dekmatras. Vreemd. Heb dus een te grote molton bij de Hema gekocht die ik iets korter knip en opnieuw naai. De standaard wieg lakentjes voor de matras zijn ook 80 cm lang dus ook altijd te kort, dus pas op met wat je koopt. Ik ben er dus blij mee maar achteraf had ik toch liever de bednest gekozen, daar kan je gewoon het zijkantje omhoog of omlaag doen in een handomdraai. Lijkt me toch veiliger en makkelijker, dan maar iets meer betalen. Maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen en hoe jullie hem gebruiken. Ik ga nu naar de prenatal om te kijken of ze daar dekmatrasje etc in die maten hebben.