Houten loopfiets

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Florien80, May 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Florien80

Florien80 Lid

Nov 10, 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje wordt bijna 2, maar loopt nog niet los. Hij doet het rustig aan;) Hij is ook kleinvan stuk.

Voor zijn verjaardag wil ik zo'n drie in een loopfiets geven. Die hij dus nu nog als drie wieler kan gebruiken en straks als twee wieler.

Ik twijfel tussen de wishbonebike en de Bandits en angels. De eerste vind ik er vrij groot en lomp uit zien. De tweede is een slagje kleiner. Ook de prijs verschilt nogal.

Maar het gaat mij er om welke het beste is! En fijnste in gebruik.

Iemand tips?

2. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Wij hebben een metalen puky genomen, omdat die weerbestendiger zijn.

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,355
    10,314
    113
    Wij hebben de bandits and angels fiets maar de 2 in 1 super mooi!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben de wbb, een tweede hands, hier is hij al 3 jaar in gebruik en totaal is hij nu 8 jaar oud en hij is nogsteeds geweldig, fijne lucht banden om alle stoepen op te stuiteren etc. Er was pas 1 wiel lek dus hebben we er een loopfiets van gemaakt en dat lukt nu ook.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de wbb en zijn er super blij mee. Toen dochter 1 was kon ze er al mee overweg en nu vind ze hem nog steeds geweldig. Echt een aanrader!

6. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    781
    251
    63
    Hier ook de wbb, echt een geweldige fiets! Nu nog in gebruik met 3 wielen en gaat echt overal mee naartoe. Dochter is 3.

7. twinty

twinty Bekend lid

Jan 20, 2012
    640
    1
    18
    Hier ook de wishbone bike. Zoontje heeft hem gekregen toen hij 2 jaar werd, hij is nu bijna 4 en is nog dol op de loopfiets. Hij is gemakkelijk in hoogte te verstellen en het frame kun je omkeren waardoor zoontje er nog steeds heel goed op past.
    Volgend jaar als ons dochter 2 wordt gaan we de fiets mooi schuren en misschien ander kleurtje spuiten en dan kan hij nog makkelijk jaren mee.

Share This Page