wij gaan op vakantie naar Spanje maar nou is zoon lief ernstig in contact geweest met een kindje met de waterpokken ... nou wil ik preventief iets meenemen, en hoorde van iets nieuws op de markt wat ontzettend goed werkt, weet iemand wat er bedoeld wordt, of andere tips? bedankt!
eerst alvast een hele goede en leuke vakantie toegewenst! is dit het spul wat gewoon waterpokken heet? dit heb ik gebruikt bij mijn zoon en werkte heel goed! zitten 4 zakjes zemelenbadje bij in wat ik in zijn bad deed en verder insmeren met dit spul. HeltiQ - WaterPokken dit is het wat ik bedoel.
Zemelenbadje heb je ook van kruidvat huismerk. Wat ook goed helpt is Kidsclin Waterpokken. Dit is een soort schuim waar je je kind mee insmeert. Werkt verkoelend en jeukstillend. Werkt beter dan mentolpoeder en calendulan waterpokkenemulsie.
Wat hier echt ontzettend goed heeft geholpen is Lotio Alba. Dit haal je bij de Apotheek en bewaar je in de koelkast. Het droogt de water pokken erg snel uit, en helpt de jeuk sterk te verminderen. Je kind wordt er wel wit van, maarja...het hielp hier súper.
Mijn dochter is net klaar met de pokken. Ze kreeg het maandag en is tot donderdag best ziek geweest ervan. Wat haar echt direct hielp van de mouse van Kidsclin Waterpokken Super spul. Even aanbrengen en het was gelijk goed. Onze zoon zal over 10 dagen dus de volgende zijn... Succes, ik hoop dat je kleintje er niet te ziek van is. In een warme omgeving is het namelijk helemaal geen pretje.
kidsclin was idd fijn spul. je hebt ook calendula lotion, daar depte ik de plekjes van mn oudste. ook erg fijn!
Hoi loesjej, Onze dochter had ook waterpokken op vakantie (ook spanje....). Ik had al verwacht dat ze het kreeg, was ook in contact geweest met vriendinnetje met waterpokken. Ik had een simpel pak havermout meegenomen en een flesje calendulan van vsm (kun je ook als aftersun gebruiken!). 2x daags een havermout badje werkte perfect. Lekker in de zon laten lopen, droogt heel snel uit. De pokken waren heel snel weer weg! Wel goed insmeren uiteraard. Doe de havermout in een washandje, door het water komt er een melkachtig spulletje uit, en daar smeer je ze lekker mee in in bad. Werkte perfect! Sterkte, ik hoop dat het uitblijft!