Ik gebruik nu bij m'n dochter in t ledikantje een deken met laken, maar je mag toch ook t dekentje in een dekbedovertrek stoppen? Ik vind de laken met het dekentje iedere keer erg slordig staan omdat het iedere keer scheef zit ect, om het nou na ieder slaapje los te halen en opnieuw netjes op te maken.. Iemand een idee waar ze leuke dekbedovertrekken verkopen?
Hier toen al lang alleen maar een slaapzak omdat mijn zoontje het hele bed doorgaat 's nachts. Maar je kan gerust de deken in het overtrekje doen. H&m heeft wel eens leuke overtrekjes. Verder wehkamp of v&d misschien. Hema ook wel, maar dat vinden veel mensen te standaard.
Ik heb vanaf het begin mijn dekentje in een dekbedovertrek. Ik heb ze bij de Hema en Ikea vandaan. (voornamelijk omdat wij een ledikant hebben dat we later kunnen ombouwen naar peuterbedje en deze die maten vrij voordelig verkopen.
Misschien blijft het netter als je alleen een dekentje gebruikt, zonder laken? Sinds onze kleine meid het hele bed doorkruipt snachts doen we het zo, slaapzak en daarover een deken. Scheelt opmaken en is warm genoeg. .
Ik gebruik ook sinds ze in haar ledikant slaapt een dekbedovertrekje met een deken erin van Vellux. Ik heb 2 overtrekjes van Lief, gekocht bij de babydump. Bevalt mij erg goed!
Ik gebruik sinds mijn dochter 6 weken oud is alleen een slaapzak, dekens gebruii ik nooit. In het voorjaar lijkt me dit ook niet echt meer nodig.
Ik gebruik ook alleen een slaapzak. Mijn dochter ligt door het hele bed te woelen, vond ik een deken akelig. Heb nu een dikke en van de zomer een dunne slaapzak.
Ze raden dekbedovertrekjea toch af tot 2 jaar? Dan zou ik eerder een slaapzak kopen ipv een dekbedovertrek....
Alleen het dekbed raden ze af tot 2 jaar, niet de overtrekjes waar je dus een ledikantdeken in kunt doen.
Ik heb ook het dekentje in een overtrekje zitten. Dit omdat het deken zoveel stof aantrekt en mijn dochter veel lag te hoesten. Nu het in een dekbedovertrekje zit, hoest ze minder..