Pfff...heb nu al sinds vanmiddag pijn in mijn buik! Als ik lig en mijn benen optrek is de pijn weg, maar zodra ik sta en loop..pfff... Het zijn echt mijn darmen, je kent dat wel, soort spierpijn gevoel.. Maar wil er nu even vanaf, naar de WC gaan lukt niet, heb al cola gedronken, normaal gegeten, water gedronken... Wie o wie heeft DE oplossing? Iets waar ik nu aan kan komen, iets simpels maar super werkend dus! thx kus miek
In een warm bad of een warme kruik op je buik... Hoop dat het snel overgaat, want dat kan goed zeer doen en vervelend zijn.. Succes
Die kruik ga ik proberen! Het is heel vervelend! Mijn man heeft middagdienst dus moest Tijn alleen eten geven en naar bedje brengen..pff mijzelf helemaal strekken doet zeer! Dus gebogen naar bedje gebracht! Zat al te denken aan wat ik altijd deed als Tijn krampjes had...kruik, fietsen met de beentjes, vsm... kus miek
als je iets wilt waarvan je ff naar de wc gaat; kiwi eten (1 a 2) en ff warm water erna drinken.....als dat niet helpt... moet je wel kiwi's in huis hebben...
De oplossing? 8 uurtjes slaap! hahahah Ben lekker met kruik naar mijn bedje gegaan, en nu geen buikpijn meer! thx voor het meedenken! pfff...wat een rot gevoel zeg! kus miek