Dierenpark Emmen. Zit een grote buiten sppeltuin bij en een hele grote binnenspeeltuin. Echt een aanrader!
yep dierentuin Emmen. Hele grote binnen EN buitenspeeltuin. Echt super! In juni krijgen ze nieuwe bewoners erbij : de leeuwen!
Aqua Zoo in Leeuwarden. Misschien iets te ver? Maar echt geweldig, ik ben er laatst nog geweest, je loopt gewoon tussen de dieren. Op t makaken eiland, lopen de aapjes lang je voeten. En zo ook bij de kangoeroes en de pinguins. Pff moeilijke dierennamen allemaal hahaha. dit is de site: Welkom bij Aqua Zoo Friesland
Nordhorn is inderdaad erg leuk maar best een eindje weg voor jou denk ik. Ik vind zelf Ouwehands erg leuk voor kleine kindjes. Niet TE groot. Daarnaast blijf ik fan van de Apenheul.
dierenpark emmen. of dierenpark wissel in epe. wissel is alleen niet zo heel groot en ze hebben niet de "grotere" diersoorten zoals neushoorns olifanten en dat soort dingen. wat ik weer leuk vind van wissel is dat het best gericht is op kinderen. dus als ze niet over de hekken heen kunnen kijken hebben ze er raampjes in gemaakt. alleen ben je na 2 uurtjes echt het park wel door. zelf vind ik ouwehands prachtig maar dat komt ook omdat ik al vanaf dat ik klein ben in het dierenpark in emmen kom
Ouwehand is heel leuk.. door het hele park mogelijkheid tot spelen en de belangrijke diersoorten zijn er... Ook de zeeleeuwenshow is leuk voor kleintjes.. tevens een kinderboederij....