een wens voor het komend jaar liefde ,geluk lief zijn voor elkaar. Een helpende hand een blijde lach weinig zorgen weinig pijn dat komend jaar een mooi jaar zijn mag . samen met wat vrienden, niet eenzaam niet alleen Kijk eens goed om je heen. Misschien een extra groet, een knuffel,een kaart een glimlach de warmte van een haard. ik wens jullie allemaal een liefdevol,pijnloos en geweldig nieuwjaar Mensen wees gewoon lief voor elkaar. Voor alle forumgangers een geweldig 2009! heb je zelf nog een gedichtje of een wens??
Eefje 28 Dank je wel voor je lieve en originele nieuwjaars wens Ik ben niet zo creatief dus hou het gewoontjes en wens iedereen een heel gelukkig en liefdevol 2009 toe en blijf postitief denken dan komen hopenlijk al je dromen uit Knuffel Janette
geen gedichtje maar wil iedereen een heel fijn en gelukkig en vruchtbaar 2009 wensen.. (en ben blij als het gedoe met vuurwerk over is )
mooi hoor! Thanks En ook ik wil iedereen een liefdevol fijn en gezond nieuw jaar toewensen, met of zonder kindjes, met of zonder partner, met of zonder huisdier Als het maar een jaar wordt zoals je hem wenst!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=128716 Er bestaat al zo'n topic, dus deze gaat dicht! Veel geluk voor iedereen!