Vaatwasser

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Vroeger thuis hadden we altijd een vaatwasser alleen hield me er nooit echt mee bezig ;)
    Toen ik ging samen wonen met vriendlief hadden we geen plek voor een vaatwasser. Naja lang verhaal kort te maken we zijn verhuist en hebben de vaatwasser van mijn schoonzus gekregen.
    3 maandjes oud dus zo goed als nieuw , helemaal blij mee.
    Ze heeft een nieuwe keuken gekocht en daar zat een inbouw vaatwasser in vandaar.

Nu mijn vraag : Moet er niet een soort zout in de vaatwasser ? En zo ja wat voor soort en hoevaak moet je dat vervangen of bij vullen ?

Misschien hele domme vraag maar ik heb werkelijk geen idee ;):)

2. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Geen idee ! niet zo vaak volgens mij hoor, af en toe even een of ander tabletje erin? Zoek anders even op google.nl vaatwasser onderhoud of zo iets op :)

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik doe het er altijd bij. zorgt echt dat je vaatwasser langer mee moet! even als spoelglans. ik heb altijd de tab's van lidl. zijn al alles in 1, maar dat is echt niet genoeg!

edit: bijvullen 1x per 2 mnd ongeveer.. hij gaat om de dag aan

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Je kan zout nooit te veel bijvullen. Gewoon af en toe kijken of er weer wat bij kan en meteen bijvullen!
    Maar waarschijnlijk zit er wel een waarschuwingslampje op als het zout bijna op is, aangezien de vaatwasser vrij nieuw is.

Het staat gewoon in de supermarkt bij de vaatwastabletten, vaatwaszout. Een bekend merk is Broxo-matic maar je kan ook huismerk nemen.

Deel Deze Pagina