Wat is het toch met die vaders? Onmogelijk om iets voor te kopen. Ik kan wel weer wat inspiratie gebruiken. Ik hoor graag wat jullie dit jaar aan jullie vaders geven voor Sint / Kerst, ongeacht budget. Misschien dat het nog enige creativiteit bij mij aanwakkert. Dank je!
Goh, hier ook drama... Lijstje van niks, ja zoals altijd sokken, luchtje en bedenk zelf maar iets... Dit is het uiteindelijk geworden omdat hij altijd enorme kloven heeft in zijn voeten, hopelijk gaat hij hem ook gebruiken... Inno Essentials Micro-Pedi eeltverwijderaar? Bestel nu bij wehkamp.nl
Wij geven mijn ouders al een paar jaar een "mini pakketje". Mijn moeder grapte namelijk eens een keer dat ze nog nooit een kerstpakket had gekregen. Ze heeft haar hele leven snoeihard gewerkt, maar is nooit in loondienst geweest. Het ene jaar koopt de een iets voor mijn moeder en de ander iets voor mijn vader en het jaar daarop wisselen we weer. Zo blijven de pakketjes ook altijd leuk en afwisselend. Ons budget is zo 40 euor per pakket. Bij mijn vader heb dit jaar: Een mooi boek Een tijdschrift (National Geographic) Een goede fles wijn Ik heb zelf bonbons gemaakt (ga ik er in doen) Ga nog kletskoppen bakken Stukje 2 jaar oude Reypenaer (is ie helemaal gek op) Een grappige boxershort met een funny tekst (dus een beetje om te plagen) Een leuke muismat met een foto En een paar zakjes vers gebrande nootjes Omdat mijn vader een enorme slons is op het gebied van opruimen heb ik deze keer geen doos gebruikt maar een goedkope afvalemmer gekocht, hierop een sticker geplakt met "gebruik mij" en dat gaat deze keer als doos dienen
Ik geef mijn vader zeer praktisch een keukenschaar en diepvries bakjes . En mijn man geeft hem de glossy van olivier B Bommel
Een mooi overhemd, of leuk vest. Iets verzorgend wat hij gebruikt naar het scheren, snowboots. succes
Wij een rekenmachine (die was kapot) en nog een goed puzzelboek met doorlopers want dat doet hij graag. Maar ik vind het voor vaders ook altijd zoooooo lastig!
Engelse drop is lekker Ik kan altijd nog uitwijken naar fijne gezichtsverzorgingsproducten die hij zelf niet koopt maar wel graag gebruikt. Maar ik geniet van alle kadootjes hier hoor, ik voel vanalles opborrelen (helaas nog geen resultaat verder, dus blij maar delen dames!)
Tsja mijn vader heeft allerlei vogels dus rond deze tijd is dat ideaal! Vetbollen, zaad, van die hongingstokken, enz enz elk jaar is er wel een drinkbakje, badje of iets anders kapot. Is ie altijd super blij mee. Verder standaard dingen als een chocoladeletter.
Dit jaar gaat ie lekker op vakantie dus niets hahaha Maar heb hem vorig jaar Friese Whiskey en bier pakket gegeven (hij is van origine een fries) was erg leuk, op een leuk dienblad gepresenteerd. Heb hem ook wel eens een stropdag gegeven met de kleinkindjes erop (was echt heel mooi van kwaliteit viel me echt reuze mee, ik verwachtte troep) bij personalgifts.nl of zoiets mijn vader draagt regelmatig stropdassen voor zijn werk namelijk. een glühwein setje valt altijd goed in de smaak... Heb ook wel eens een nieuw scheersetje gegeven omdat ie nog met zo'n oud ding scheerde waar inmiddels mesjes amper voor te krijgen waren. Een goede wijnsaver (omdat je niet elke dag een fles leegdrinkt kan je met een goede wijnstopper hem heel de week goed houden) dus meteen erg nuttig Staatsloten / decemberloten zijn ook altijd leuk Ik heb eigenlijk niet zo heel veel moeite (meer) vroeger wel..
Een lekkere fles chablis en een scheerset voor mijn vader. Mijn schoonvader krijgt allerlei reisboeken.
Mijn vader vindt een likeurtje bij de koffie (na het eten) lekker, dus meestal haal ik een likeurtje. Amaretto bijv. En anders de al eerder genoemde klassieker... Sokken