Ervaring met stoeltje achter kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelymum87, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat mijn dreumes pas 20 maanden is als de baby komt, waren we aan het kijken wat een fijne oplossing was met wandelen.
    Ikzelf wou graag een duowagen, maar manlief vind ze spuug lelijk en zonde omdat we een goede maxi cosi kinderwagen hebben...
    Nu kwam mijn moeder met het cadeautje aan met een stoeltje ( kom even niet op de naam ) achter de wagen.
    Net een buggyboard maar Dan echt een stoeltje...
    Nu vond hij het in huis prachtig...tot we naar buiten gingen en er dus zo af ging en aan de wandel ging...
    Nu baal ik enorm.....
    En heb echt zoiets van komt dit nog goed? Zou hij het leren of was dus een duowagen slimmer geweest?
    Iemand ervaring??

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Wij hebben een meerijdplankje en onze dochter was 23 maanden toen onze zoon geboren werd, dus iets anders.
    Maar het plankje was een succes, ze kon rondkijken en in de wandelwagen kijken, erg leuk. Zo'n stoeltje lijkt me wat laag, dan zie je erg weinig.
    Maar blijf het proberen, misschien moet je oudste nog even wennen. En anders schaf je nog een plankje aan, wij hebben er via marktplaats een gekocht.

3. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ook een plankje, maar daar liep hij meteen af....
    Vandaar dat we dachten een zitje is misschien handiger...
    Maar ga even blijven oefenen...wel een ding van 120 euro:( zonde als je hem niet kunt gebruiken:(:(

4. KimK

KimK Niet meer actief

Wij hebben een Bugaboo Donkey. Ben zo fan ervan. Heb ook een meerijdplankje enzo maar merk dat zoon (20 maanden) zitten toch ook nog wel fijn vind zo af en toe (en ik ook ipv achter hem aan rennen ;)). Ik kan dus een duowagen echt aanraden!

5. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik voel me zo bagger hierdoor ( hormonen hahaha )
    Wil bijna kijken of ze hem niet terug kunnen brengen....
    Wil zelf graag een phil en Teds duo wagen, manlief zag hem en begin ook te twijfelen...
    Maar die heeft ook zoiets misschien doorzetten en op stoeltje...heb nu echt een dilemma....

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier wel een met zitje. Ik vind hem echt ideaal. Dit was trouwens ook het enige waar hij in de winkel op wilde. En als hij niet meer wil lopen wil hij vaak ook niet staan maar ff zitten. Hij kan er overigens ook gewoon op staan als hij dat liever wil en het zitje kan eraf. Maar in Joy geval zou ik gewoon nog ff oefenen.

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Gewoon nog even proberen en oefenen. Zolang je hem consequent terug erop ziet usb-geheugenstick zo duidelijk wat de bedoeling is.

Of zelf laten lopen totdat hij moe is en dan op het plankje. Denk namelijk dat je duo wagen nog maar kort nodig zou hebben mits je kindje geen motorische achterstand heeft.

Maarre ik snap je frustratie helemaal en leef met je mee het is wat met die eigenwijze peuters he. Hier ook zo eentje die alle kanten op floept als een losgelaten projectiel

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hier wel een duowagen (Phil en teds navigator v2) gekocht, ook al is zoontje al iets ouder dan 2,5 jaar. Ik ben er erg blij mee en geen spijt van.
    We hebben voor een duowagen gekozen omdat ons oudste zoontje verstandelijk rond de 11 maanden zit en is dus niet heel gemakkelijk om hem naast je te laten lopen. :p

Usb geheugenstick? Auto correct? :D hahaha

9. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen hij moe was werd hij juist erg boos toen we hem er weer op zetten....in de kinderwagen ging hij dan wel netjes....
    Kijken nu op marktplaats voor een goedkopen duowagen erbij...
    Ivm dat ik straks wel de hond met 2 kinderen moet uitlaten....
    Maar idd frustratie...hebben er echt een die vanaf 12 maanden kan lopen en niet luisterd....:) maar met polsbandje toch bij je kunt houden hahaha:) maar straks bandje kleine, hond en kinderwagen ook geen optie:)

10. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Yep :D zie het nu pas hahahah

11. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Inderdaad hier geen hond dat scheelt en geen tweede in de wagen. Hier is het niet luisteren aan het handje. Met het nodige gedram en gekrijs als dat dus moet. In jouw geval niet mogelijk deze aanpak met hond en wagen erbij.

Deel Deze Pagina