As weekend gaan we een nachtje naar Spaarnwoude. Wat zijn er, naast Amsterdam en Haarlem voor leuke dingen in de buurt te doen? Ik zat te denken aan Volendam of/en de Zaanse Schans. Het wordt mooi weer het weekend dus ik heb er zin in! Mijn dochter gaat mee, dus wat eerst de bedoeling was, Amsterdam, dungons and dragons en een biertje op het terras zie ik niet zitten.
Het wordt prachtig weer dus ik zou lekker naar het strand gaan! Voor de toeristische kant lekker naar zandvoort, en meer iets meer rust pak je Ijmuiderstrand. Volendam/zaanse schans is niet echt dichtbij hoor! In Spaarnwoude heb je ook Boerderij Zorgvrij, een hele leuke educatieve koeieboerderij met een leuke grote speeltuin en een restaurant erbij. Gratis entree, zeker een aanrader met een kleintje! Haarlem zeker een leuke shopstad! Wij wonen tegen Spaarnwoude aan, mooi plek! Heel fijn weekend gewenst!
Boerderij zorgvrij klinkt leuk! Bedankt. Wij wonen zelf op struikelafstand van het strand, dus dat slaan we over.
Zorgvrij, echt heel erg leuk! Er zit in Haarlem Noord een hele leuke speeltuin, Burcht ter Cleeff, kost bijna niets aan entree. Met dit mooie weer een bootje huren en lekker over het Spaarne varen. Rent a rib. Ik ga nog even nadenken.
Santpoort heeft een leuke speeltuin Tante Eef. In Hillegom (klein stukje rijden) heb je een pluktuin. Daar kun je zelf je tulpen plukken. Daar vlakbij ook het Linneushof. In Amsterdam heb je natuurlijk Artis.