Houten vloer of laminaat? wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mariekebr1, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Toen wij ons huis kochten wilde manlief ook een houtenvloer, gelukkig is het een laminaatvloer geworden (die ook niet naar wens is maar dat terzijde) en daar ben ik toch eigenlijk wel heel erg blij mee!

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Hier ligt nu laminaat maar dat gaat er gelukkig binnenkort uit en dan komt er een mooie houten vloer in:)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Hier voorlopig laminaat. Met kleine kinderen en een hond makkelijker.

Over 10 a 15 jaar ( hondje waarschijnlijk al overleden, helaas en de kids al groter) dan zeker een andere vloer. Wat het dan wordt dat zien we dan wel weer.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou gaan voor PVC. Klinkt gek maar zoek het maar eens op..;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zou ook voor het hout gaan..

en heb je al een keuze kunnen maken?

6. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    we gaan waarschijnlijk laminaat over de houten vloer leggen. We hebben nu geen geld over voor schuren en olien door kinderen en katten. Het is een vloer die vrij zacht is en waar je alles op ziet en veel vuil in kan trekken en tussen kan komen. Ik zou me rot gaan ergeren met die vloer in combi met katten en kinderen, want dat doe ik nu al. Over 10 - 15 jaar is laminaat dan versleten, zijn de kinderen groot en de katten dood. Halen we het laminaat eruit en schuren we alsnog de vloer en zetten we die in de olie. Ik had namelijk nog een ander bedrijf laten komen voor de vloer en die zei al dat je dit met de intensiteit waarop wij de vloer dan gaan gebruiken, we het iedere 6-7 jaar weer kunnen schuren en olien. Ik zie mezelf op dit moment het ook nog niet heel netjes 6x per jaar grondig in de olie zetten. Heb ik gewoonweg geen energie voor. Anders doe je wel wat langer met zo'n vloer

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Absoluut een houten vloer. Hebben wij zelf namelijk ook.
    Ook hebben wij 2 katten en 2 kinderen. Ik moet zeggen dat je er alles best wel af krijgt hoor. De vloer ligt er nu 7 jaar in en ja hij moet nu echt wel een keer bijgewerkt gaan worden. Even schuren weer en wax olie erop. Maar dat kost echt geen 1500 euro hoor. We doen het gewoon zelf. Wij hebben de vloer ook zelf gelegd en toen ook geschuurd en ge-wax-olied. ;)
    Dus dat spaart je misschien ook weer wat uit. Gewoon grote schuurmachine huren bij de Boels en beginnen maar.

Deel Deze Pagina