Hallo allemaal, Maanden geleden hebben we de Cabino X-Adventure wagen gekocht, waarbij ik gevraagd heb of onze CabrioFix hierop kan. Ja, dat zou kunnen en ik hoefde daarvoor geen speciale adapters te kopen. Bij de wagen kregen we ook een gratis autostoel. Nu wilde ik net even proberen om de Maxi Cosi op het frame te zetten, maar het past dus voor geen meter. Weet iemand of ik iets fout doe, of hebben ze me in de winkel verkeerd voorgelicht (of opgelicht...)?
Die past inderdaad niet, wij hadden hetzelfde probleem. We hadden ook de x adventure cabino. Omdat onze gordels te kort waren voor de autostoel hebben we een easybase moeten aanschaffen, waar de autostoel van de cabino weer niet op paste, dus een cabriofix gehaald. Al met al een hoop gedoe met dingen die niet op elkaar pastte haha. Uiteindelijk hebben we bij babydump het probleem voorgelegd en mochten we de wagen ruilen voor een maxicosi en alleen de meerprijs daarvoor nog betaald.
Wij hebben toen gevraagd of er adapters voor waren, volgens mij wel voor een ander x adventure model, maar voor de cabino niet (werd ons verteld...)
Dat is niet handig dan, want als ik even met de wagen + autostoel weg wil, moet ik maar hopen dat de Cabino autostoel niet toevallig bij mijn vriend in de auto zit...anders moet ik al elke keer met de reiswieg moeilijk gaan doen. Die Cabino autostoel vind ik niet zo fijn, daarom kochten we een Maxi Cosi...zucht. Ik heb het nog expliciet gevraagd en ze verzekerden me dat het kon :x Daar ga ik dus wel nog even over klagen.
Heb je m ook bij de babydump gekocht? Wij zijn namelijk gewoon naar de winkel gegaan, en verteld wat het probleem was en we werden daarna heel goed geholpen. Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben!
Zou het probleem gewoon bij hun voorleggen Babydump is idd niet zo enorm moeilijk met omruilen van artikelen.. Plus zij hebben jou verkeerd ingelicht Desnoods gewoon even een telefoontje wagen met de klantenservice..
Ik zou inderdaad gewoon terug gaan naar de winkel en evtueel een ander model wagen uitkiezen. Een kinderwagen is toch iets wat je heel vaak gebruikt en dus moet ie ook aan je wensen voldoen.