Onze zoon is bijna 1 en we willen voor zijn verjaardag een zandbak kopen. En dan wel zo'n houten, mét deksel. Weet iemand toevallig waar ik die voor niet teveel geld kan kopen? Of is ie mss ergens in de aanbieding? Groetjes Edit moderator: ik heb hem even verplaatst naar 'Te koop gevraagd'. Graag goed opletten waar je iets plaatst.
Bij de karwei voor 49,95 http://www.karwei.nl/index.jsp?page=index.jsp&sh=krant& En als je de sticker uit de folder gebruikt is ie maar 39,95.
@ greetje, het model is super, maar ik vind het niet zo leuk in die kleuren , liever neutraal. iig bedankt! @ tweety; ik heb op internet gekeken maar daar staat hij niet in de folder? Zeker in de nieuwe, maar dan is ie nog niet online? Is het zo'n vierkante, met deksel? En niet in kleuren?
@female stond vorige week in de folder het was idd een zonder kleurtjes. de gamma had er een paar weken geleden ook een in de aanbieding neutraal en met vast deksel waar je 2 bankjes van kon maken. die bij de praxis was een los deksel begrrep ik. idd 4kant.
Ze hebben ze ook in blank hout bij Kwantum. Ik vind de kleurtjes nou ook niet echt geweldig. Weet alleen niet wat ze kosten....wel super leuk met die bankjes toch?
Pfff wij hebben er ( nou je mn vriend dan) een zelfde gekocht voor 145 ! Euro. Nou die gaat mooi terug. Bij de multimate is hij in de aanbieding voor 75 EUro maar ga eerst nog even de andere bouwmarkten langs.