Zostraks Emma op bed gelegd en mannetje maakt ondertussen bolletjes voor me klaar met Chocoladepasta. Parkeer mezelf op de bank en neem een flinke hap (had erge trek) ik kauwen en niks doorhebben kijk ik naar mijn bolletje en gadsie derrie zit er schimmel op Zo smerig. Proef het dan opeens ook gelijk. ik alles uitspugen. ooit melk gedronken dat niet goed meer was. iets smerigers als dat heb ik nog nooit gehad. Check altijd voor ik een slok neem nu. Wat voor smerigs hebben jullie gegeten/gedronken?
AS en uitgedrukte peuken Dan zul je wel denken hoeeee in hemelsnaam krijg je dat voor elkaar nouwww dat zit zo: Wij waren druk bezig met verbouwen in het huis en wij rookte toen allebei en hadden geen asbak dus netjes een glas gepakt gevuld met water zodat we ze daar in konden doen... Stond in de vensterbank en ik had net drinken in geschonken mijn glas naast die "asbak" gezet... Druk bezig met verven pak het verkeerde glas neem en slok en BAAAAAAHHHHH heb gelijk boven de pot gehangen en mn hele maag inhoud er uit gegooid Dit was toch wel mn smerigste ervaring met eten en drinken ooit...!!!
Smerigste EVER was bedorve chocolademelk. Heb JAREN geen chocomelk meer gedronken. En als ik nu chocomelk koop vermijd ik die pakjes. BLEEEEEEEEEEEGH! Dat was nog smeriger als dat ik op zeer jonge leeftijd (6 jaar oid) eens wilde proeven hoe koffie smaakte. Uit n bekertje wat er nog stond op het aanrecht bij ons thuis. Want mocht dat nooit proeven van mn moeder terwijl zij er altijd zoveel van dronk. Kwam ik er na n teugje pas achter dat er dooie mieren in dreven..... Smaakt HEEL chemisch kan ik je vertellen Maar die bedorven chocomelk was erger! blegh
Pff, Heb wel eens kleine krabbetjes tussen de mosselen gevonden.. Heb ook wel eens een klein groen beestje in mn broccoli gehad.. Mn moeder presteert het om overal botjes in te vinden, zelfs in een worstje Ik check echt alles voordat ik iets in mn snuitje stop en mosselen eet ik niet meer, blegh, ik ben genezen, dank u
Nee dat ben ik goed afgeleerd En kijk sindsdien ook echt 3x of ik wel echt drinken heb ipv wat anders
dat laatste herkenbaar. mijn zus had dat altijd bij een bepaald soort vlees. dat noemden we later ook steentjesvlees haha!
Bedorven melk heb ik vroeger ook wel eens mee gemaakt,ranzig. Ook had mijn moeder vroeger eens cocosbrood mee genomen want dat was zo lang geleden dat we dat op hadden.Dat smaakte naar een waspoeder-achtig iets. Naar de datum gekeken bleek al 5 maanden over de datum te zijn...bleh.
Heb toen we net samen woonden eens een bedorven ei in de pan gebroken om te bakken, dat stinkt echt HEEEEEEL erg... Sindsdien ben ik altijd een beetje huiverig om een ei kapot te slaan, doe het als ik een cake of zo ga bakken ook altijd in een andere bak zodat ik niet alles verpest als er een rot ei tussen zou zitten. Maar die geur vergeet ik nooit meer, BAH! Echt iets gegeten van over de datum heb ik nog nooit, ik ruik, proef en kijk altijd eerst naar alles voordat ik het in mijn mond stop...
goorste wat ik heb gehad, ging ook echt over me nek was een haar van de kok in mijn gestoomde krab balletje ieks, de gedachte al geeft me kost neigingen
Owhja en kheb een keer een patatje pinda besteld dus ik lekker eten vond de pinda saus een beetje raar smaken... Logisch want toen ik verder keek... Zat er een pleister in mn pinda saus... En in pony park slagharen zat er zelfs een muur plug in mn pinda saus
Bedorven ei? Wat dacht je van een kuikentje in je ei? Ik schrok me dood! ( schoot me nog ff tebinnen. zal straks nog wel weer een paar dingen herinneren )
had jij daar geen topic over geopend? was echt heel erg smerig toen ik dat las.g Kreeg er echt rillingen van. Hoe smerig om dingen in je eten te vinden. Haren zijn ook idd erg smerig!
Gelukkig nog nooit geen rare dingen geproefd/gezien... Blij toe als ik dat allemaal zo lees! Iiiieeekkkss!!!
Ik controleer alles 3x dus op een gevonden haar in mijn broodje en wat zand in de prei na eigenlijk niets. Mijn opa daarintegen had een keer een worm in zijn kroket. Gatver kan nog steeds kokken als ik er aan denk
machineolie???? waw. jammer dat het niet snaakte anders hadden we er een nieuwe smaak milkshake bij hahaa!
Haha, nee, ik heb er geen topic over geopend, dat zal iemand anders hebben gedaan. Maar, als iemand anders dat deed, dan zijn er dus meer eieren op de markt met kuikens Pff, ben ik even de dans ontsnapt afgelopen pasen. Ik eet noooooooit geen eieren meer
er zat ooit een dooie bromvlieg in mn chocolademelk.. pak had ik net geopend dus hij zat er al in.. Sindsdien drink ik alleen chocolademelk met een rietje of kleine pakjes met rietje.. en bij de Boni haal ik nooit meer vleeswaren voor op mn brood.. onder de onderste plak zat een klodder mosterd met haar en paprika en zooi