bobike op batavus mambo monteren

Discussie in 'De lounge' gestart door tassie, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Weet iemand hoe je het Bobike achterzitje aan de Batavus Mambo moet monteren? Heb je daar een ATB beugel voor nodig of kan het ook met het montageblokje? En waar moet je het blokje dan aan vast zetten?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je moet een blokje van bobike aan stang van de zadel monteren

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik vraag me dus af of dat op de Mambo ook zo is. Er zit aan de bagagedrager een beugeltje. Moet het daar niet aan dan?

4. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ben even in de schuur gaan kijken. Mijn zitje zit met een ATB beugel gemonteerd.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nee moet over dat beugeltje van de bagage drager en dan aan de zadel vast

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb het eens even gegoogled. Als ik deze foto zie moet ik denk ik toch dat beugeltje gebruiken. Dat gok ik dan maar. Ik vind de foto niet echt duidelijk, maar het is mij wel duidelijk dat het stoeltje niet bij het zadel vast zit.
    Bedankt voor het meedenken!

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb niet dezelfde fiets maar ook een moederfiets en ben een paar weken terug ook aan het stoeien geweest met een bobike stoetlje.
    Een ATB beugel zit er niet standaar bij en ik heb gewoon gedaan met het beueltje wat erbij zat.
    Ik ben er ook een tijd mee bezig geweest voordat het me lukte...ik vond de gebruiksaanwijzing ook niet echt duidelijk
    Het is gelukt door hem inderdaad aan de beugel van de bagagedrager vast te maken dat ging prima. verder naar het zadel zoals in het boekje staat redde hij het niet.
    Dat is ook het voordeel van een mamafiets dat het kindje wat meer ruimte heeft achter.

Het heeft me trouwens wel veel frustratie opgeleverd ;)
    En dan mijn man roepen om te helpen die doodleuk zegt, tsja als het jou niet lukt lukt het mij helemaal niet... Een complimentje voor mij maar op dat moment was ik niet blijhaha

Deel Deze Pagina