Ik heb een nieuwe baan en ga volgende week beginnen. Nu heb ik voorheen voornamelijk zittend werk gedaan (werkte op de telefonische afdeling van een klantenservice) en nu ga ik werken in een supermarkt waar ik toch wel veel aan het lopen ben. Er is al aangeraden om echt goede en comfertabele schoenen te dragen omdat je het anders gewoon niet vol houdt na zo'n hele dag werken. Nu zag ik op de website van crocs deze en leken me wel leuk maar zijn die ook ergens te koop in een winkel? Heeft iemand ervaring met deze crocs "alice"? Of iemand anders nog een goede-schoenen-tip?
volgens mij (maar ben niet 100% zeker) kun je ze bij otto bestellen. je kunt ook ecco's kopen, of wat ik doe tijdens mijn werk (ook alleen maar lopen) is wandelschoenen dragen. die hebben een hele dikke zool en daarmee heb ik aan het einde van de dag totaal geen last.
Die ecco's zitten inderdaad lekker. Ik draag ze ook altijd als ik veel moet lopen. Met crocs geen ervaring.
Nu doe ik veel zittend werk, maar hiervoor heb ik in de horeca gewerkt. Ik zorgde altijd voor goede sportschoenen.
Je hebt verschillende goede merken schoenen. Crocs zijn de meningen over verdeeld. Ecco's en Wolky's zijn eigenlijk altijd goed.
Ik heb voor mijn werk Wolky's. Die lopen echt super goed. En aan 't eind van de dag geen zere voeten, terwijl ik de hele dag aan het lopen ben of stil sta.
geen ervaring met crocs, heel veel collega's van me wel en ze vinden ze super lopen. Ikzelf draag vaak schoenen van wolky of clarks. Groetjes Taby.
hier een crocs fan, maar sinds dien ik met dit warme weer dikke voeten (vocht) heb loop ik het liefste op teenslippers, maar niet iedere werkgever accepteerd slippers.
Ik draag gewone crocs, weet niet hoe alice zitten. kijk maar op crocs webwinkel http://www.crocs.eu/shop/step1/index.ph ... NL&m=1&s=1 ze hebben meer leuke modellen,
Ik ben echt een croc gek ... En heb er dan ook 7 paar in de kast staan waaronder ook 1 paar alice .. Ze lopen heerlijk ... Ik kan er echt uren op lopen alleen door het warme weer en zwangerschap zijn mijn enkels en voeten een beetje opgezet en dan zitten ze wat te strak ..
ecco,s hele fijne schoenen ik heb ook gympen van esperit zitten ook lekker ik heb altijd schoenen moeten meteen goed zitten je voeld het wel en als je twijveld niet doen. succes groetjes saskia
bootschoenen vind ik ook heerlijk zitten! krijg ik geen zere moeie voeten in, en ze geven meer steun dan crocks (ook fijn, maar slap) of iets anders. ik heb vroeger in een pannekoekenhuis gewerkt en dat was echt hard sjouwen de hele dag. iedereen liep daar op bootschoenen. ideaal! en nog leuk ook (vind ik).