Sinds kort slaapt ons meisje op haar buik. Ze slaapt nu de hele nacht door! Helaas is ze 's ochtends wel nat op haar buik. Ik heb kruidvat luiers en pampers, maar deze voldoen dus helaas niet! Wie heeft er ook een buikslapertje en welke luier werkt bij jullie goed?
Mijn zoontje is een buikslaper en was 's morgens ook elke keer nat. Ik doe hem nu een luier een maatje groter aan en dat werkt tot nu toe goed. Geen lekkages meer.
pampers maar wel de 4 of de 4+ terwijl hij qua gewicht nog in de 3 past. En zorgen dat hij voor hoog zit ipv achter.
Ons meisje is ook een buikslapertje en hier de kruidvat luiers. Ze is nooit nast 's ochtends. Misschien een maat groter proberen?
Hier vanaf geboorte een buikslaper en alleen kruidvat en pampers werken goed moeten alleen snachts iets sneller naar een maatje groter en goed strak vast doen de luier helpt ook . . .
een maatje groter voor de nacht is bij ons de truc geweest. overdag maatje vier en snachts vier+. ons mannetje is nog maar 8 kilo en qua gewicht dus eigenlijk nog niet toe aan 4+ maar voor de nacht is dit een prima oplossing!
bedankt voor de tips. Ik ga snel een maat groter halen. Ze draagt nog maar net maat 4, maar ga dus voor 4+!
Even offtopic: Ik vind mijn dochtertje zoooooooooo lief als ze op haar buikje slaapt. Haar kontje in de lucht en dan haar hoofdje weggedraaid. Dan heb ik soms bijna zin om haar wakker te maken. Die van jullie ook zo schattig? Haha.
ja hier liggen ze ook vaak met hun kontje in de lucht, ziet er heel schattig uit. lijkt mij alleen helemaal niet lekker liggen. Zelfs dochter van bijna 4 doet het nog weleens.
Ik denk dat je de luier gewoon wat verder op haar buikje moet doen (aan de achterkant heb je niet veel nodig) Nina slaapt al op haar buik sinds ze 3 weken oud is (snap niet dat ze geen last van haar buikje krijgt ) en is nog nooit doorgelekt en heeft echt allerlei soorten luiers gedragen ze weegt nu 8.4kg en zit net in maat 3.
Ik heb haar vannacht een 4+ luier aangegeven en ondanks de behoorlijk volle luier, was ze niet doorgelekt!!! Dat scheelt weer wat wasjes
Fijn meid wij doen dat sowieso als ze in de buurt van het gewicht komt gelijk naar de volgende overstappen... ze zit sinds ze 9 kilo is gelijk in 4+...
Fijn dat het werkt! Wij doen onze buikslaper inderdaad ook gewoon Pampers maatje groter aan 's nachts. Werkt hier ook prima. Geen lekkerijen meer gehad.