hey, hier heb ik ook het zelfde.... ben nu een week overtijd en al 3x negatief (hihi ben niet nieuwschierig) Bij mijn vorige zwangerschap had ik de dag dat ik ongesteld zou moeten worden getest en toen was het meteen positief.
@libelle: je moet eigenlijk je langste cyclus aanhouden, dan ben je nog niet overtijd. dus het kan nog oja, als je een banner wil en je hebt langere cycli dan 38 (dat is wat je hier kan krijgen volgens mij) zou je wel zo'n banner als mij kunnen nemen. die gaan tot 80 dagen geloof ik. misschien een tip maar misschien wist je het al. groetjes
Hi, Nee die banner kende ik nog niet,.... Ik heb nu sinds drie maanden zo'n lange cyclus,... daarvoor was het altijd in de 30 dagen. Maar goed, het blijft wisselend... dus kan inderdaad best zijn dat ik nu weer een cyclus van 47 dagen heb.... of nog meer... hms. In elk geval... nog geen tekenen dat het er aan gaat komen, dus afwachten maar.
Mijn test zal deze ronde niet meer postief worden, gisteren zijn de gekomen dus op naar de 2e ronde..
1 dag over tijd en nega test vanmorgen Dan maar weer duimen draaien en wachten... Hoe is het met de dames hier?
Hallo Meiden Van mijn eerste twee kids had ik tot 7(!) weken overtijd negatieve testen dacht al dat ik het me verbeelde maar uiteindelijk toch positief en toen kwamen ze er pas in het ziekenhuis achter hoever ik nou was Denk dat het bij sommige het hc sneller traceerbaar is als bij andere veel succes duim voor jullie
hallo allemaal heb mijn laatste menstruatie gehad op 16aug, dus ben aanstaande donderdag 2 maanden overtijd. En heb 3 weken geleden getest en weer nagatief. heeft het nog nut om nog eenx te testen moet 21ste naar de gyn...
even een hart onder de riem ik heb pas met 17 dagen overtijd een posi test gehad na 1/3/7/15 dagen allemaal negatief
Hallo Allemaal, wij zijn ook net begonnen met zwanger worden. En ik weet niet precies hoeveel dagen overtijd wel of niet en hoe je dat precies kan berekenen. Ik heb namelijk 2 jaar lang de Mirena spiraal gehad. Dus weet ook niet precies mijn cyclus. Groetjes Snowwie
heb gister neg getest.. maar ben nu wel 3 dagen overtijd. en moe (normaal kan ik heel lang opblijven, maar laatst bij mijn vriend thuis was ik om 21u echt dood op), misselijk, beetje "buikpijn" hoofdpijn enzo.. dus afwachten maar =)
Als ik uitga van mijn langste cyclus (40 dagen) ben ik nu 1 dag overtijd... en 2 negatieve testen verder. Ga nu morgenochtend weer testen! spannend!
Ik lees en wacht rustig met jullie mee. Zit nu op dag vier na NOD. Gisterochtend negatief getest, maar nog geen ongi. Ben dit keer uitgegaan van mij langste cyclus (31dgn). wacht, wacht, wacht, wacht, wacht.........
Ik ben ook al enige tijd overtijd en tot dusver negatieve testen gehad behalve vanmorgen, dat was een twijfeltest (misschien indroogstreepje?) Morgenvroeg naar de huisarts om daar nogmaals te testen...