Hai ladies, Ik vroeg me af hoeveel kilo jullie waren aangekomen bij 18 weken. Ik heb het idee dat het iets te snel gaat bij mij! Groetjes Guusje
als je van jezelf slank bent gaat het vaak wat sneller en dan mag dat ook want je lichaam zorgt voor een laagje vet als reseve voor je baby. ik ben tot nu toe 2 kilo afgevallen dus nog niets aangekomen! komt vooral omdat ik helemaal geen zin meer heb in snoep enzo.. soms een keer een vreetbui en daar geef ik dan ook gewoon aan toe. als je VK niets zegt van hoeveel je bent aangekomen tot nu toe dan zal het ook niet erg zijn.
Ik woog voor de zwangerschap 67 kilo en ben 1.81 m. Ben ook gestopt met roken dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen.. ik ben nu 4,1 kilo aangekomen, is dat normaal?
4 kilo vind is nog niet eens zo gek veel en zeker niet omdat je bent gestopt met roken.. en je lengte gewicht verhouding voor de zwangerschap geeft echt aan dat je mooi slank moet zijn dus dan krijg je indd zo reseve vetje.. vraag het anders de volgende controle bij de VK gewoon wat ze van je gewicht vind.
Ik WAS ook mooi slank voor de zwangerschap...haha, dat is nu niet meer terug te vinden! Maar is voor een goed doel he, dat weet ik en snoepen doe ik niet schrikbarend veel dus het hoort er gewoon bij zullen we maar zeggen!
Ik was voor de zwangerschap 56kg voor 1m62 (best wel slank dus) en was op 18 weken 1kg bijgekomen... nu op 22 weken ondertussen 2.5kg
6,5 nu. Dus bij 18 weken was het geloof ik iets rond de 5. Ik mag mij tussen de 11,5 en 18 kilo aankomen in totaal, nou, dat komt wel overeen met wat ik aankwam tijdens mijn vorige zwangerschappen. En bedenk, alles is relatief!
ik zat op die termijn rond de 4 a 5 kilo. Inmiddels op de 7,5 / 8 en ik ben er nog érg blij mee . Bij de 1e kwam ik 20 kilo aan en ik hoop dat ik die nu niet ga halen
hoi hoi ik ben 3 kilo af gevallen en tot nu toe is dat er ook nog niet bij maar ik heb geen zin in lekkere dingen afen toe en ik woon in een flat 3 hoog zonder lift dus loop veel trap maar ik vind het niet erg het kindje groeit goed
Ik ben nu denk ik 1,5 kg aangekomen, vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben. Daarvoor al wat extra kilo's vanwege het stoppen met roken.
Ik zit nu ook op 4 kg. Ik vind het zelf nog mee vallen hoor. Als ik in de volgende 20 wkn het ook op nog is 4 kg kan houden zou ik gelijk tekenen!
Bij mij ging het in het begin als een speer en maakte me giga veel zorgen! Ik dacht echt, waar gaat dit heen!! Bij 15 weken was ik al 6 kilo aangekomen en nu met 19 weken 6,3 kilo. (dus bij 18 weken ook iets van 6 kilo). Volgens mij stabiliseert mijn gewicht nu wat. Hopelijk blijf ik de komende weken wat op dit gewicht hangen. Sommigen komen in het begin meer aan en anderen aan het eind. Maar goed, ik vind 6,3 kilo bij 19 weken nog steeds wel erg veel moet ik zeggen!!!