Advies nodig, Angelsound !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door firefly, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo meiden, ik heb dringend advies nodig over het gebruik van Angelsound.
    Mijn schoonzus is nu 16 + 3 dagen zwanger van haar eerste.
    En heeft net zo'n ding gekocht. Nu wilde we luisteren maar kunnen niks horen. Ze heeft een achterliggende placenta.
    Kan het zijn dat we te vroeg zijn ? Of zoeken we gewoon verkeerd..
    Wie heeft er tips. Het is er 1 van de kijkshop !

Liefs

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Kijkshop.nl - ALECTO Baby luisteraar BLX-10

Deze is het, er staat wel bij dat je hem pas vanaf 20 weken kunt gebruiken, maar alle andere angelsounds kun je toch al veel eerder gebruiken ?? En bij deze heb je geen gel nodig.. Weet niet of hij kapot gaat als je het wel gebruikt ....

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb een andere. staat het op de verpakking of zat er geen gel bij want dat zt bij die van mij ook niet moet je los kopen

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Nee het staat op de verpakking dat je geen gel nodig hebt.
    Ze wil heel graag het hartje horen. De gyn heeft hem nog niet laten horen.. Dus ze staat op springen hahaha !

5. LittleMonsters

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Had het topic gezien inderdaad. Maar dit was de enige die ze hadden helaas.

7. LittleMonsters

oke jammer tis zo mooi om te horen maar wat gek trouwens dat de vk het hartje nog niet heeft laten horen heeft ze dan elke keer een echo gehad?

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ja ze heeft elke keer een echo gehad, ik zei al je moet het vragen.. Maar heeft ze niet gedaan. Ze is nu voor een info avond over de 20 wkn echo naar het ziekenhuis. Dus we gaan het na het eten nog een keertje proberen. Dus ik ben benieuwd.

9. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    probeer het anders met toch wat gel/olie ertussen?
    zelfs de vk gebruikt gel om het hartje te kunnen beluisteren..

10. LittleMonsters

naja ik vind een echo mooier als het hartje luisteren hoor maar kan me voorstellen dat als je het nog niet gehoord hebt dat je dat graag wilt horen...
    hoop dat het vanaaf lukt

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Denk dat ik het inderdaad even met wat olie ga proberen vanavond :) Hopen dat het dan lukt.

Wel lastig hoor als je zelf ook bezig bent met zwanger worden .. Pff dat wil je ook zooooo graag ... Erg eigenlijk hoor...:)

12. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Het klinkt zo aantrekkelijk om ook zo'n ding aan te schaffen, maar ik ben zo bang dat als ik het hartje niet kan vinden ik compleet in de stress schiet... nee, toch niets voor mij denk ik. Er staat trouwens ergens op deze site een advertentie van de angelsound voor 29,95 waar je geen gel bij hoeft te gebruiken...Babyhartje thuis luisteren met doptone - doppler www.babybeats.nl

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ja en dat is waar je rekening mee moet houden, dat je het niet kan vinden. Heb het tegen me schoonzusje ook gezegt, dat ze niet bang moet worden als we het niet vinden. Ook omdat haar placenta achter ligt. Maar het zou wel ontzettend leuk zijn.
    Weet wel dat ik er ook 1 ga aanschaffen als ik zwanger mag worden ! Lijkt me zo ontzettend leuk.

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38

Die van 85 euro is wel een mooi ding hoor !!

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dat is ook een goeie, ga zo mijn andere koptelefoontje erop aansluiten. En flink wat babyolie ! Die heb ik nog wel ergens liggen :) Heerlijk spul. Bedankt voor alle tips, en dank je Hellen, ik hoop het ook !

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik heb het ding ook en ben nu 23 weken en vind hem niet, wel de schopjes en de bewegingen... maar geen hartje de angelsound zou het wel doe. je kan eens proberen met bodylotion oid maar dan moet je wel het watje van het microfoontje halen. ga ik ook een sproberen... alhoewel het geen ultragolven zijn maar een microfoontje...

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    enne, achterliggende placenta is ok, eentje ervoor is lastig:)

18. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Ik heb deze: De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons
    en ik hou van hem haha! Ik kon het al horen met 12 weken en goed ook.. wel met gel erbij en ook gewoon met die koptelefoon.

Ik wilde toen op een dag persé meteen zo een ding hebben, maar heb expres die bij de kijkshop niet genomen. Deze was geloof ik binnen 2 dagen in huis en ik heb er mijn hele zwangerschap lang al plezier van.

19. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Die van mij ligt voor en ik hoorde het al goed met 12 weken.

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat me opvalt is dat veel ervaringen hier negatief zijn over de diverse Angelsounds.

Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik was er superblij mee! Elk moment dat ik wilde luisteren, vanaf het moment dat ik hem had (12 weekjes), heb ik zeer snel het hartje kunnen horen (toch echt binnen een minuut of 5, zelfs met 12 weken). Zo heerlijk om even te horen als je wat onzeker etc. bent. Nog nooit het hartje niet kunnen vinden, maar misschien heb ik daar dan wel mazzel mee gehad. Gebruikte altijd wat bodylotion of massageolie als 'geleider'.

Ik had zelf een Angelsound via het internet besteld. € 50,- geloof ik. Prima ding! Nu stiekem ook al geprobeerd het hartje te horen, maar dat lukt nog niet. Haha, niet zo gek ook! Zou zelf niet snel in de stress schieten als ik het hartje even niet kon vinden.. Maar dat is misschien ook persoonlijk.

Hopelijk lukt het vanavond!

Deel Deze Pagina