How I met your mother

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Vuurmeisje, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Wie zijn er net als ik verslaafd aan de serie how i met your mother? Vind het de eerste echt leuke comdeyserie sinds friends. Ben er helemaal gek op. Ik zit nu alle afleveringen op internet te kijken en ik lach me dood... Ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Misschien maakt de kijker dan wel kennis met de toekomstige vrouw van Ted?
    Groetjes,
    Vuurmeisje

2. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik heb het sinds kort ontdekt en ik vind het ook wel lachen, hele aparte humor :) Ik kan het nu helaas niet meer vinden op RTL gemist? Ik denk eigenlijk dat de vrouw van Ted gewoon Robin is uiteindelijk :) Niets kan tippen aan Friends daar was ik echt gek van, maar dit is een aardige vervanger :)

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier in Portugal is het al een tijdje op tv. Ik kijk er ook altijd naar.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kijk nog steeds de herhalingen op rtl5. Ik vind het ook onwijs komisch en sommige dingen zijn zo herkenbaar.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Erg leuk!

Ik kijk zeker elke avond als het erop is.

6. Jaaa, geniaal programma! :D

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Jaa heerlijke komedie! ben er gek op!
    Ook ik denk dat Robin en Ted uiteindelijk man en vrouw worden :)

8. samkids

samkids Niet meer actief

Geinige serie inderdaad. Ik volg het nu ook op RTL5... Ik loop alleen wat achter want kan niet iedere avond kijken. Harde schijf van DVD recorder staat er dus stampvol mee.

Maar zou Robin echt de moeder worden? Ted heeft het steeds over 'aunt Robin'. Al hebben de kids wel donker haar en toen ze ons wilden laten geloven dat die blonde vrouw de moeder was, hadden ze eventjes blond haar. Om, toen de bruiloft niet door ging, weer terug te veranderen naar donker haar...
    Ik zit Barney wel steeds aan te moedigen vanaf de bank nou eens voor zijn Robin-gevoelens uit te komen.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja ik vind het ook leuk, maar ik kijk het maar af en toe. waar kan je al die afleveringen vinden op internet?

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Ik kijk het ook, briljant idd. Denk alleen niet dat Robin de moeder is. Kijk maar eens op spoilerfix.com, daar staan wat spoilers voor het nieuwe seizoen :)

Groetjes

11. Trees

Trees Niet meer actief

Mmh, kunnen jullie de aflevering nog herinneren dat Ted en Barney naar een feestje gingen (oud & nieuw) en dat Ted aangaf dat de 'moeder' aanwezig was op hetzelfde feestje, maar dat ze toen niet met elkaar hadden gepraat?

Robin was niet op dat feestje, dus die valt voor mij af. Op het eind kwam er wel een dame net iets te lang in beeld. Ik weet alleen niet meer hoe ze eruit zag, maar ik dacht meteen dat zij het was. Compleet onbekende vrouw overigens.

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ted is een lekker ding! :)

13. samkids

samkids Niet meer actief

Afgelopen weekend nog gedroomd dat ik verliefd was op Ted... *schaam*

Nee Trees, die aflevering ken ik niet, maar extra reden om Robin weg te strepen.

En die website kijk ik nog even niet. Toch nog even spannend houden. ;o)

14. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey de link is www.freeonlineepisodes.com Het is alleen niet ondertiteld. Heb laatst weer dubbelgelegen. Het is gewoon zo briljant. Ga vanavond weer lekker kijken ik heb er zin in:D

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hebben hem ook pas ondekt, zitten nu in in seizoen 2 maar seizoen 3 staat al klaar. Echt zo leuk! Helemaal blij dat er nog zoveel afleveringen zijn.

16. Robin gaat uiteindelijk toch met Barney, denk ik :eek:

17. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nee, Robin is niet de moeder... Dat is iemand anders die wordt binnenkort denk ik voorgesteld. Ik heb de laatste aflevering gezien van seizoen 4 en heb gelezen hoe de 3 eerste af+everingen van seizoen 5 zijn. O ja, de link is trouwens www.freeonlineepisodes.net

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi, ik vind deze serie ook zo leuk! Maar welk seizoen is er nu op tv dan op RTL5? Dan weet ik een beetje wat ik terug moet kijken om echt up to date te zijn...

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jep, wij kijken ook elke avond. Barney is echt zó grappig, geniale vent.
    Lach me elke keer ziek om hem.

20. Trees

Trees Niet meer actief

Whahaha :D!

Gisteren werd gemeld dat Ted zijn toekomstige vrouw in de collegezaal zat, waar hij lesgaf. Zeker weten geen Robin dus.

Geen idee trouwens welke seizoen nu op is?

Deel Deze Pagina