Man dood tijdens bevalling - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] het moet je maar gebeuren. zo triest!
Wat een nachtmerrie! Ik heb met iemand gewerkt bij wie het anderom was. Hij had een gezonde baby maar zijn vrouw was in het kraambed overleden. 'k kom hem bijna niet aankijken omdat ik zo'n medelijden met hem had.
oooh wat verschrikkelijk verdrietig allemaal, en ook zo jong. Krijg gewoon tranen in mijn ogen van dit bericht.....
Wat verschrikkelijk zoiets! Zou hij zo gespannen zijn geweest dat hij een hartstilstand gekregen heeft? Dat zou je wel denken...
Ohjee, wat vreselijk zeg! Zit je in zo´n emotionele tijd, en dan krijg je daar plotseling ook nog een immens verdriet naast te verwerken!
verschrikkelijk, wat verwarrend! een groot wonder en een groot verlies wat moet je dan in vredesnaam voelen??
Wat erg vooral voor die vrouw zeg!! Heb je eindelijk je wonder in je armen kan je het niet delen met je man... Hoe kun je ooit zo iets verwerken...en idd zo jong nog