How i met your mother

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaZH, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgt iemand dit? Vanavond de allerlaatste aflevering gekeken met tranen in mn ogen maar vond het einde toch ook wel teleurstellend.
    Nog meer fans hier:D? En wat vonden jullie ervan?

2. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Teleurstellend idd. Vond de moeder veel beter bij ted passen., en barney vond ik ook zo een onbevredigend einde hebben, heeft ie nu wel ofniet iets met de moeder van zijn baby. Nee, ik had t graag anders gezien. Niet echt een happy end vond ik t.

3. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Mmm, dit is de eerste en laatste keer dat ik hier kijk. Ben namelijk op Netflix bezig met seizoen 5 of 6 dus wil helemaal niks over het einde weten :p *probeert snel te vergeten wat ze net gelezen heeft*

Verder vind ik het een leuke serie en lig ik regelmatig dubbel alhoewel ik wel een beetje genoeg begin te krijgen van Barney en zijn vrouwen, nu weet im het wel.

4. megacarls

megacarls Niet meer actief

Afgezien van vreselijk veel herhalingen heb ik het niet meer gezien. Kwam dit weer of keken jullie het online?

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Was de laatste aflevering? Waar en hoe?
    Kan iemand mij een PB sturen met wat er 'precies' gebeurde? Want de vraag is natuurlijk hoe hééft ie hun moeder ontmoet?? :)

6. Sheerio

Sheerio Actief lid

23 mei 2013
    125
    0
    0
    Europa
    Ik was ook echt teleurgesteld.. had er veel meer van verwacht!
    Heb alle afleveringen gezien en het is een geweldige serie, maar het einde.. jammer :(
    Heel seizoen 9 gaat eigenlijk over Barney en Robin en dan krijg je dat..
    Maar goed, de rest van de serie vond ik geweldig!

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vond het een geweldige serie tot een paar seizoenen geleden, toen vond ik er van de ene op de andere aflevering geen klap meer aan opeens, zo ongeveer rond de tijd dat Lily zwanger werd. Ik snap niet wat er gebeurd is daar, andere schrijvers of zo.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Teleurstellend einde ja :(

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zou iemand mij willen vertellen hoe het einde ging?
    Mag natuurlijk ook pb.
    Heb deze serie een hele tijd gevolg en toen kwam het ineens niet meer,daarna weer wel maar herhaling,en dan stopte hij ineens weer halverwege.
    Dus heb helaas nooit de laatste aflevering gezien :(

10. Ballie

Ballie Niet meer actief

Ik vond het ook geen leuk einde! Zit je negen jaar lang ergens op te wachten, gooien ze het in de laatste 40 min nog even snel om!

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Aangezien ik er al een paar seizoenen geen bal meer aan vond en dus helemaal niet van plan was de laatste aflevering te bekijken heb ik even opgezocht wat er gebeurt (toch nieuwsgierig), en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind klinken. Of in ieder geval wel dapper en origineel, zo'n wending. Ik ga nu misschien toch nog even de laatste aflevering bekijken.

12. Mijn zwager was ook teleurgesteld…. Het schijnt dat ze voor de DVD- box het einde gaan herschrijven omdat er zoveel mensen boos waren.

13. Sheerio

Sheerio Actief lid

23 mei 2013
    125
    0
    0
    Europa
    Hoop het wel.. maar dan zouden ze dit einde er wel op moeten laten voor de mensen die er wel blij mee waren denk ik.
    Schijnt ook dat Josh Radnor al die jaren heeft geweten hoe het zou eindigen.
    Dat hij niet even heeft gezegd; joh, dit einde is belachelijk :D

14. Verox

Verox Niet meer actief

Ik vond het een erg mooi einde.
    Met een lach en een traan.

Deel Deze Pagina