Hoi! Ik ben "Brinta" en ik ben 24 jaar. Sinds twee weken weet ik dat ik bijna 13 weken zwanger ben, en het lijkt me leuk om op dit forum mee te schrijven en om tips te lezen. Ik woon in Zuid Holland, werk als Office Manager en ik ga dit kindje alleen opvoeden . Liefs
hoi brinta.. welkom hier! heb je weinig klachten gehad de eerste weken omdat je pas met 11 weken erachter kwam dat je zwanger was?ben niks nieuwsgierig hoor!! iig succes. lovejoy
Welkom! Met 11 weken pas erachter komen dat je zwanger bent.. jeetje meid! Fijne zwangerschap gewenst!
Hi Allemaal! Ik heb inderdaad heel erg weinig klachten gehad, en ik mag nog steeds niet klagen. Ben in het begin wel tijdens het avondeten een aantal x flink misselijk geweest, maar ik dacht dat ik een buikgriep te pakken had. Ook ben ik de eerste maand gewoon ongesteld geworden, in februari niet maar ik heb dat vaker dus maakte mij geen zorgen. Toen ik in maart weer niet ongesteld werd heb ik toch maar een test gedaan en bleek ik zwanger te zijn. Bij de termijnecho die ik in het ziekenhuis had gemaakt bleek ik toen al 11 weken en 6 dagen zwanger te zijn. Maakte me eerst veel zorgen, omdat ik al die tijd gewoon alcohol heb gedronken en heb gerookt. Maar alles ziet er tot nu toe gelukkig heel erg goed uit. Ben nu 12 weken en 6 dagen zwanger en het kindje was afgelopen maandag alweer 6,03 cm Groetjes!