Parkeren Ziggo Dome

Discussion in 'De lounge' started by Lindawen79, Sep 25, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

Apr 9, 2019
    896
    628
    93
    Female
    24 oktober gaan mijn zus en ik lekker herinneringen ophalen bij Krezip in de ziggo dome. Zoals de titel al zegt.. parkeren.

Laatste x Kensington hebben wij geparkeerd bij Amsterdamse Poort. Lekker dichtbij, niet te duur. Maar het uitrijden bij die stoplichten was een drama! We stonden al in de parkeergarage stil :|

Zuslief moet de volgende dag om 6.20 uur beginnen dus we willen niet te lang hoeven wachten. Omdat we niet heel vroeg aankomen (vertrekken pas na het werk vanuit het zuiden) wilden we graag een parkeerplek reserveren en liever geen gebruik maken van openbaar vervoer. Stukje lopen naar de Ziggo Dome is echter geen probleem.

Iemand de gouden tip? :D Thanks!

2. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,267
    25,733
    113
    Ik vind zelf parkeren in de ziggo garage dan het prettigste. Dan koop ik vooraf een ticket voor die garage (dat is dan meestal wel de duurste) en na afloop konden we iedere keer zo wegrijden. Na het concert zaten we binnen 5 minuten in de auto en waren we alle drukte van uitrijdende auto’s voor en dus ook in 10 minuten op de snelweg.

3. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik parkeer altijd in de Boris Pasternakstraat. 5 minuten lopen van het ziggo, goedkoop en alle ruimte:thumup:

Share This Page