Bloeding baarmoedermond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bouncytigger, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    #1 bouncytigger, 19 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2012
    Dag dames,

Ik kom m'n vraag hier ff stellen, want ik kan het antwoord op google niet vinden.

Ik ben sinds deze cyclus m'n temperatuur, slijmpjes down under en positie baarmoedermond wat aan het bijhouden. Es kijken of ik wat inzicht kan krijgen in m'n lichaam.

Nu was ik net aan het voelen naar m'n baarmoedermond, en toen ik m'n vinger er weer uithaalde zat er een beetje bloed aan. Heb meteen gevoeld, en het bloed redelijk. Ik heb aan de eerste vinger een nagel die iets langer en redelijk scherp is.

Mijn vraag... Kan het zijn dat ik de boel vanbinnen wat beschadigd heb, waardoor het is gaan bloeden??? En kan het kwaad???

Alvast bedankt voor de info....

2. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Hoever ben je in je cyclus?

Beschadigen kan altijd met je nagel, kwaad kan het niet maar verstandiger zou zijn de nagel kort te houden.

3. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    ik zit nu op dag 19.
    Ben net nog weer naar het toilet geweest. Had voor de zekerheid een tampon geplaatst, aangezien ik niet weet hoe erg het aan het bloeden was (zit op m'n werk, dus doorlekken is geen optie...). Die heb ik verwijderd. (sorry voor de vieze praat) Het was een beetje donkerrood en bruin slijm wat er nog aan zat. Verder is m'n vagina schoon (gecontroleerd met een vinger met korte nagel). Zou het dan een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Of is dat te vroeg...
    Ik snap het allemaal niet meer. Maar ik schrok zo toen ik dat bloed zag!!!!

4. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Nou echt toeval zeg! Dat had ik dus pas ook! Bij mij was het op dag 21, ik was ook aan het voelen (of er überhaupt veranderingen van mijn baarmoedermond zijn :() en er kwam ook bloed mee. In eerste instantie dacht ik ook, oh jee ik heb iets beschadigd, maar ik had geen nagels, schone handen, superviorzichtig en het deed ook helemaal geen pijn. Dus vervolgens was ik stiekem ook aan het denken dat het misschien wel goed nieuws betekende, alleen ging het steeds harder bloeden. :( Ik heb een aantal dagen helderrood zonder stolsels flink gebloed, dus ik ben er snel vanuit gegaan dat het gewoon een menstruatie was.
    Maar vreemd hè dat dat op zo'n moment gebeurt!

5. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Inderdaad vreemd...
    Het is bij mij gebleven bij die paar druppen rood bloed en een beetje slijm... Heb net nog weer gecheckt en alles is schoon... Vreemd....

6. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Heb trouwes nog ff nagekeken, maar zit op dag 17.... De datum is de 19e... Oeps... Blond he...

7. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Haha, ach ja 17de of 19de, hoe dan ook is het nog een beetje vroeg voor een menstruatie :D.. Tja, misschien toch wat beschadigd?

8. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Beetje wel, gezien de vorige rondes... Naja, stiekem toch maar een beetje hopen op een innestelingsbloeding... en we wachten verder wel weer af...

Deel Deze Pagina