Vraagje over terugplaatsing in Catharina Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ferial, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden!

Ik ben even heel nieuwsgierig want ik heb komende vrijdag (hoop ik heel erg!:D) een terugplaatsing in het Catharina ziekenhuis in eindhoven.
    Is iemand van jullie daar bekend mee?
    Hoe gaat de terugplaatsing daar in zijn werk?
    Kun je mee kijken op een scherm? (echo)

Bedankt voor jullie reacties!:)

Liefs ferial

2. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Ferial

Ik lees ff met je mee ben eigenlijk wel ook wel benieuwd.. wanneer heb je punctie gehad?? vandaag en viel het mee of tegen.. Ik duim dat je vrijdag terugplaatsing hebt.

Er staat in je onderschrift 2 januari begin icsi .. wat bedoel je daarmee?? het spuiten van decapectyl of het spuiten van menopur? of de pil?? sorry ik ben benieuwd.. Wie is je gyn?

Wij zijn vandaag met de pil begonnen voor onze eerste icsi in het Catharina ziekenhuis.. Ben benieuwd naar je verhaal en je schema, heb zelf geen enkel idee heb volgende week gesprek vandaar

succes kuzz

3. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi fenyalara,

Jij ook heel veel succes met je icsi behandeling! Je bent in goede handen hoor bij de dames op de 11e etage! Die zijn allemaal heel erg lief voor je!:)
    Ik vond de punctie wel een beetje pijn doen, maar het waar het was echt goed te doen. Bij de punctie is er één zuster helemaal voor jou! Die zegt hoe je kunt ontspannen door op je ademhaling te letten. En dat werkt echt! Maak je daar niet te druk om.

Ik ben 2 januari met de decapeptyl begonnen. Dat was de 3e dag van mijn menstruatie na de pil. Toen heb ik 17 januari een echo gehad en ben die dag ook met Gonal F begonnen. En dus gisteren de punctie. De periode van stimuleren verschilt wel een paar dagen per persoon. Ik weet natuurlijk niet of jij ook het lange (prik)schema krijgt net als ik natuurlijk, maar zo was het voor mij.
    Als je nog vragen hebt...brand maar los!!:D Ik weet er al veel over!:)

Maar dan heb jij ook al heel wat maandjes geduld moeten hebben? Erg he dat voo traject?

Maar nu hoop ik toch echt dat er ook iemand mijn vraag kan beantwoorden over de terugplaatsing.:)

Liefs Ferial

4. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niemand het antwoord op mijn vraag over de terugplaatsing? PLease!:)

Liefs Ferial

5. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand??

Deel Deze Pagina