Ik mag vanavond de `1e hormoonspuit gaan zetten.De vorige 2 iui pogingen waren in eigen cyclus. Normaliter heb ik bijna altijd mijn ei op cd12.Maar nu met die hormonen weet ik niet wat ik moet verwachten.Ik moet deca en gonal f gaan spuiten en op het laatst die pregnyl. Wat kan ik verwachten, 'gewoon' weer een ei(of 2 ) op cd12 of komt het deze keer pas een week later?
niemand?! Ik heb vandaag het zh gebeld om een afspraak te maken voor de 1e echo.Die is volgende week maandag.Tot die tijd moet ik alleen decapeptyl spuiten.Maar krijg ik dan geen ontzettend lange cyclus, als ik pas volgende week maandag met gonal f mag beginnen?
Hey Zara, Ik weet niet welke cyclusdag je nu zit? Ik heb net de 4e IUI gehad met hormonen (Puregon) vanwege PCO. Het ligt eraan hoe je lichaam reageert op de medicatie, het zou heel toevallig zijn als je dan nu ook de 12e dag je ei zou hebben. Ik moet altijd op de 3e dag van de cyclus beginnen met spuiten. Heb m'n eisprong nu gehad de laatste keren op CD 14, 17, 22 en 19. Wisselt dus wel steeds. De eerste 2 IUI's had ik 2 follikels, de derde keer 3 en deze keer 1. Dus ook daar kan je geen peil op trekken. Hoop dat je nu wat meer weet? Liefs, Jinthe.
bij mij verschilde mijn ei per (gestimuleerde) cyclus. Meestal word de groei iets gestimuleerd waardoor hij eerder 'rijp' is. Maar ik heb hem ook wel eens later gehad.
Ik ben nu bezig met ICSI en heb Decapeptyl en Gonal-F gebruikt. Op dag 12 was het al tijd voor de Pregnyl. Ik heb in mijn eigen normale cyclus meestal mijn ei rond dag 17-18. Nu heb ik een punctie gehad op dag 14. Veel eerder dus. Succes!
o okay... Ik moest op cd1 meteen beginnen met decapeptyl en zit vandaag op dag 3.Ik krijg op dag 9 pas de 1e echo.Ik vond het zelf erg laat, maar omdat ik alleen deca spuit valt het misschien wel mee?Die deca moet er toch voor zorgen dat het groeien van de follikels juist stopt/mindert? @annelise: Ik heb vorig jaar meegedaan aan een onderzoek.Hierdoor mocht ik meedoen aan een ivf behandeling.Mijn cyclus was hierdoor juist iets langer dan normaal.Denk doordat ik al op cd21 van de vorige cyclus moest beginnen met die decla.. Heel veel sterkte met afwachten btw, hoop dat de tijd een beetje snel wilt gaan voor je!Ik duim op een mooie afloop! Zit blijkbaar niks anders op dan gewoon af te wachten, maar wil het altijd een beetje 'sturen'voor op m'n werk.Maar goed, er valt niks te sturen, haha. thanks voor jullie reacties meiden!
Bij de ICSI moest ik op cyclusdag 1 beginnen met de Decapeptyl, om inderdaad je eigen cyclus stil te leggen. Op cyclusdag 4 begon ik met de Gonal-F (150ie) en ook op cyclusdag 9 had ik mijn 1e controle (bloed en echo). Toen bleken de hormoonwaarden in mijn bloed te hoog en moest ik de Gonal-F verminderen naar 75ie. Wanneer begin jij met de Gonal-F? En hoeveel ga je spuiten? Dat is bij IUI vast minder dan bij de IVF? Jij ook veel succes!
Dat is dus het vreemde, ik ga op z'n vroegst pas op dag 9 die Gonal-f spuiten, omdat ik op die dag m'n 1e echo heb.Maar dan is er toch helemaal niks op die echo te zien omdat de deca alles 'koest'houdt? Ik moet zodra ik met gonal f mag beginnen 75 eenheden gaan spuiten.