hsg bij geertgen!! of in het zkh??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik denk ook in het ziekenhuis, niet bij geertgen! Succes!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankjewel loe:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    verder zijn alle info over hsg en de pijn/of geen pijn ook welkom hoor!!:)

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

babyhope, tot voor kort waren wij ook onder behandeling bij geertgen en ik heb mijn hsg destijds in het ziekenhuis in Eindhoven gehad.

succes!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh beehappy wat heb jij veel meegemaakt meiss:(
    dankjewel voor je antwoord..
    **knuffel voor jou**

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    idd een paar daagjes wachten en weer testen (mits de duivels wegblijven)

Enne, die hsg.. Bij mij dee die zeer. Ging ik van me eigen af naderhand.. Maar dat kan ook komen door een diepgewortelde angst voor ziekenhuizen. (jah, ik weet het, heel handig nu met de start van ivf..)
    Het is denk ik voor iedereen anders, maar ik raad je iig aan niet alleen te gaan. Al is het maar voor de morele steun en het autorijden naar huis..

Knuf Sookie

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha sookie wat zkh betreft ben ik ook een schijtert hoor haha..
    tuurlijk neem ik iemand mee ga echt niet alleen hahaha:)
    en het blverlies is bijna over:) geeft me weer een beetje moed hoor!!!:)

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik blijf voor je duimen!

En anders zou het zomaar kunnen zijn dat we mekaar tegen komen in de wachtkamer ;) Ik hoop natuurlijk voor jou van niet 8) hihi

Knuf Sookie

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha mischien hebben we elkaar al gezien??

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee nog niet heb ff stiekem bij je foto`s gekeken;)
    vette tattoos meiss:)

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dat zat ik me ook al te bedenken, vlug gerekend lopen we ong gelijk met de cycli..
    Ik ben er wel meestal eind vd middag of avond ivm mijn werk en als mijn vent mee moet, het zijne.

ThNx voor je complimentje!

Enne, ik ben er iig de 6e weer, zo tegen zevenen.. Bij dr Wissman, prikles en start Decapeptyl.. Spannend. (ben zo blij dat je daar ook 's avonds terecht kan!)

Knuf Sookie

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik zit soms toch wel es rond te kijken daar en me te bedenken of er iemand van hier zou zitten.. Vraag me af als je iemand herkent, maar nog nooit real-life gezien hebt, of je dan hoi oid zegt? Zo van "he .. (nickname zp).. wat toevallig! Ik ben Sookie"

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik wel ik zou dat wel doen:) ben heel sociaal haha ik praat altijd met iedereen daarzo haha
    ben altijd met mijn vriend en mijn moeder(chauffeur haha)

en ik heb tot nu toe nog maar 1 andere donkere man daar gezien dus kan niet missen he..

ik ga altijd bij dr ruis hoewel dr wissman nu de laatste iui heeft gedaan(op dinsdag is dr ruis er niet he):)

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik zal het es in de gaten houden! Hihi, doen we daar samen een bakkie!
    En ja, ik klep ook altijd gelijk met iedereen aan (tot ergernis van mijn vent (die gaat alleen mee met de iui zelf) ) Gezellig.

Tja, mij maakt het niet zoveel uit welke doc ik heb. In het zh waar ik eerst zat had ik een team van 8 gyns, daar wisselde het nog veeeel vaker dus. Maar ik heb idd ook wel een voorkeur voor dokter Ruis of dokter Wissman (als ik dan toch een keus zou moeten maken) Dokter Kuijper heb ik 2x gehad, eerste keer met een fm, dat was minder, ik geloof nog steeds dat ze zo vlug niet gezien kon hebben of het echt een ei was of de cyste die er de maand ervoor ook zat (die iui ook ei gemist..) en tweede keer met de iui zelf, dat was dan wel weer een prettige ervaring. Toen mocht mijn vent het spuitje leegdrukken. (die iui mislukt, helaas)

Achja, wat ik al zei, het maakt me niet zo heel veel uit.

Knuf Sookie

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sookie wat je zegt over kuijpers ik heb er een vervelende ervaring mee gehad,(in het kort)
    overstimulatie bijna eierstok eruit+ dat ze overmijn overgewicht elke keer te klagen had..
    maar ik dek dat ze er niet meer is want er staat een vacature op i-net bij helmond uitzendbureau voor nieuwe fert arts:)
    en een ander meisje van het forum had eigenlijk afspraak staan bij kuijpers en kreeg een bevestiging binnen en daar stond op dr wissman (was eerst kuijpers)
    dus ik denk dat ze weg is:)
    en zeker gaan we daar dan een bakkie doen meiss leuk hahaha:)

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    dat had ik ook gelezen ergens hier (afspraak van kuipers naar Wissman) Ik heb ze idd ook al ff niet meer gezien... Nouja, als er dan maar een goeie voor teug komt ;)

Maar da's idd ook geen fijne ervaring (understatement). Nu snap ik ook jou reacties her en der hier op het forum over haar. Ik had het me al es eerder afgevraagd wat je met haar meegemaakt had, maar nooit gevraagd. Nu begrijp ik het.

Knuf Sookie

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha ja kom af en toe rot over maar ik vond dat toen echt zo erg
    dr ruis zei dat is helemaal buiten het protocol wat we hier hebben,en meerdere mensen hadden blijkbaar klachten over haar gehad,want ze had al een waarschuwing gehad...

och ja er staat in dossier niet bij kuijpers!!!!!
    en als ze me vragen kan je die tijd dan zeg ja wel bij dr ruis als het kan hahaha

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ohnee, ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Zeker na zo'n ervaring en zeker daar.

Haha, in mijn dossier staat "heftige lichamelijke reactie op spuiten/naalden/infusen als gevolg van angst"

Volgens mij moeten we echt een keer een bakkie doen! We hebben zo zat om over te kletsen!

Maar meis, ik gan nog een sigaretje roken (ja, ik moet stoppen, ik weet het..) douchen en me bed opzoeken, moet morgen té vroeg weer gaan werken (6uur, heb er een vroege dienst bij..)(werk in de gastouderbranche op een helpdesk)

knuf Sookie

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whaha ik rook ook gewoon hoor!!:)
    lijkt meleuk werk wat jij doet meiss..