Hoi.... Even een vraagje van mijn kant. Wanneer moet ik nou de gynaecoloog bellen. Ik heb last van roze afscheiding, het zet niet echt door want mijn onderbroek blijft schoon. Het zit dus binnen bij mijn vagina. Hoe lang moet ik af gaan wachten. Heb een zwangerschapstest gedaan en die was negatief helaas. Normaal gesproken begint bij mij de ongie meestal met slijmerig donkerrode afscheiding. Nu is het dus roze al sinds gisteren maar het zet niet verder door. Wat moet ik hier nu van denken en hoe lang moet ik nog wachten. Heb verder geen rug of buikpijn klachten. Alleen ik word er zo onzeker van. Groetjes Astrid
waarom bel je niet gewoon morgen even... ze weten daar wel wat je het beste kunt doen. is het gelukt om met clomid een eisprong te maken? succes ermee! groetjes Jose
Ja inderdaad even bellen morgen dan weet je het tenminste zeker en hoor je het van mensen die er echt verstand van hebben. Suc6 in ieder geval. Gr. vruchtje
Ze zeiden altijd tegen mij een dat een ongi begint wanneer je helder rood bloed ziet. Dan mocht ik pas bellen. Voor de zekerheid kun je morgen altijd even een telefoontje wagen als hetnog niet doorgezet is!