HSG en geen clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Fionaaa, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Ik heb een vraag.
    Ik heb nu 2 rondes clomid geslikt, waar bij het de eerste ronde goed ging en de 2de minder, er groeide geen eitjes en kreeg een bootst extra die ronde waardoor er wel eitjes groeide.
    Toen had de gyn het over een foto.
    Nu vandaag ongesteld geworden dus de gyn gebeld voor een HSG afspraak. Dat krijg ik nu volgende week donderdag, maar nu krijg ik deze ronde geen clomid.
    Als reden geeft ze dat als het zonde is een mooi ei op te wekken als het misschien verstopt zit. Maar als het wel goed is zou het een gemiste maand zijn wat ik wel zonde vind eigelijk. En ik ben bang dat ik dan weer geen cyclus heb. Want dat was de reden waarom ik clomid kreeg om mijn cyclus opgang te krijgen
    De HSG is op dag 9 van mijn cyclus dus nog ruim voor evt eisprong toch?
    Wat is jullie ervaring hier mee? Moet ik toch nog een keer vragen om clomid of toch beter van niet

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier in de ronde van het HSG-onderzoek ook geen Clomid gehad. Als het na het onderzoek te lang duurt voordat je ongesteld wordt, kun je om een Provera/Primolut-kuur vragen om het op te wekken. In principe kun je daarna weer verder met Clomid. Succes!

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Succes met de hsg, ik vond het erg naar

Deel Deze Pagina