Hallo allemaal, Een paar weken terug had ik een HSG. Daar kwam uit dat de linker eileider goed zichtbaar was. De artsen zeggen over de rechter eileider allemaal net iets anders. Waardoor ik met zoveel vragen zit. De persoon die mij de uitslag gaf vertelde het heel raar waardoor ik nog steeds in de war ben. Ze zei dat ze hem niet konden zien dus dat die dan waarschijnlijk geblokkeerd is. Ik was compleet in de war. We wisten namelijk al dat de linker eileider open was door middel van een baarmoeder onderzoek. Dus ik dacht als de andere dicht zit proberen ze hem open te spuiten? Ze zeiden tijdens de behandeling alleen maar dat de linker eileider zo goed doorliep. later sprak ik een andere arts toen ik mijn zorgen vertelde zei ze dat ze niet denkt dat de rechter geblokkeerd zit. Het lijkt haar onwaarschijnlijk. Nu weet ik dus nog niks? Ik heb echt het idee dat dit de reden is dat het zolang duurt bij ons omdat ik meestal m’n eisprong rechts voel… nu heb ik weer wat gelezen online over hydrosallinx dat als het lekt in de baarmoeder een innesteling kan tegen houden en vraag ik mij af, wat nou als ik dat heb? Hadden ze dat dan gezien bij de HSG? Eind november beginnen we met iui. Dan zal wel meer duidelijk worden.. maar dacht vraag even jullie ervaringen hier..