HSG en klussen. Mag dat?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by prinses, Nov 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Vanmiddag heb ik mijn HSG-onderzoek gehad. Was vervelend, maar de uitslag positief. Morgen moet ik een restfoto maken en dan is dit ook weer afgerond. Mag ik nu vanavond wel klussen?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Is toch juist goed? of haal ik nu weer van alles door elkaar?

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgensmij maakt dat niets uit hoor. Alleen voordat je HSG krijgt willen ze weten dat je niet zwanger bent dus zal het vlak na je ongi worden gepland. Maar volgensmij mag je nu weer naar hartelust ;) klussen.

4. imani

imani Bekend lid

Nov 6, 2006
    926
    0
    0
    Zover ik weet mag je gewoon gaan klussen. Als het niet zo zou zijn had de arts daar denk ik wel wat van gezegd.

Heb zelf ook een HSG gehad, en bij mij is er niets over gezegd.

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Oke ik dacht ook dat het wel mocht, maar begin dan toch te twijfelen.
    We zien wel of het er van komt. De ovutest was vandaag nog negatief, maar verwacht toch snel mijn ei te krijgen. Dan heb ik liever dat er al een paar zwemmers op de loer liggen. :oops:

6. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb net even gezocht op HSG. Nou zalg ik dat Mnou niet in dezelfde maand zwanger mocht raken en dat Ster en mijnmimeel in dezelfde maand zwanger geraakt zijn, Toch niet gek dat ik twijfel, ga het morgen nog maar eens navragen.

7. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Hoi Prinses, is het allemaal goed gegaan de hsg? Morgen de foto? Volgens mij mag je klussen hoor. Alleen had ik bloedverlies de dagen erna en had dus geen behoefte toen, maar zodra het bloedverlies weg was ben ik ook gaan klussen (en je weet het resultaat). Had het nog gevraagd aan de fertiliteitsarts en die vertelde dat het niet bewezen is dat vrouwen meer vruchtbaar zijn dmv of na het hsg onderzoek (hij geloofde er niet in). Maar ik weet niet of ik hem geloof want het is toch heel toevallig dat het meteen raak was daarna ;)
    Dus niet geschoten altijd mis! Zet hem op Prinses :p

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wij mochten wel van de dokter. geen probleem zei hij.

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Alles is goed gegaan. Had eerst de pijnstiller genomen, en daar werd ik eng relaxed van. Kreeg zelfs een lachstuip in de auto. De HSG was wel vervelend, maar de pijn duurde maar kort. Achteraf viel het me eigenlijk mee.

Morgen doen ze nog een gewone rontgenfoto, om te kijken of de vloeistof in de buikholte beland is.
    Nu heb ik nog een beetje last van buikkrampen en wat bloedverlies. Dus vanavond doe ik het lekker rustig aan.
    En dan............wordt het gezellig! :oops:

10. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    En hoe was de foto?

11. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Ik mocht in de maand van de HSG niet zwanger worden.
    Dat was vanwege de contrastvloeistof.
    Was niet duidelijk of er dan schade aan het vruchtje zou kunnen ontstaan bij een zwangerschap.
    Ik zie wel dat er wel verschil in ZH is allemaal weer anderr beleid.Ik zou het gewoon ff navragen.

12. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Ja hoor het werd ons zelfs aanbevolen hihi

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Het HSG was goed. Van de restfoto van vandaag heb ik nog geen uitslag. Die is om te kijken of de vloeistof doorstroomt naar de buikholte.

Ik ben vergeten te vragen van het klussen. Had een beetje haast om op mijn werk te komen. Denk dus dat ik morgen maar even ga bellen....

14. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Dus de uitslag krijg je nog? Bij mij was dat allemaal op dezelfde dag vandaar....

En van dat klussen is echt geen probleem hoor! Weet zeker dat mijn arts dat anders echt wel had gezegd of dat het in de informatiefolder had gestaan!

15. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik begreep ook dat jij een half uur later een restfoto kreeg, nadat je op de gang had gewandeld. Ik was laat op de middag aan de beurt, en vandaar dat ik de volgende dag moest komen. Dus de eerste uitslag heb ik al wel met de gyn besproken dat was goed, de eileiders waren mooi open. Of de vloeistof ook naar de buikholte stroomt, hoor ik dus de volgende keer.

Bedankt voor je reacties. En het klussen.......is al gebeurd :oops: .

Share This Page