Hallo meiden, Is jullie ziekenhuis (de fertiliteitsafdeling) ook 2 weken gesloten met kerst en oud&nieuw? Ben ik benieuwd naar. Marit
Zover ik weet zijn ze bij ons het EMC, gewoon open tijdens de feestdagen. In welk ziekenhuis ben jij onder behandeling? Groetjes, Elvira
UMC Nijmegen heeft ook winterstop. Zijn wel geopend voor echo's geloof ik, maar van 23 dec tot 8 jan zullen er geen IVF-behandelingen plaatsvinden. Persoonlijk heb ik hier gelukkig geen last van omdat we pas volgend jaar zullen starten. Maar kan me voorstellen dat het voor aantal mensen wel frustrerend is.
Bij ons in Leeuwarden zijn ze gesloten tussen kerst en oud en nieuw! Maar denk wel dat ze open zijn voor mensen die midden in een behandeling zitten toch?!
Bij ons is de laatste uitgangsecho 8 December, en latste IUI 16 of 18 december, weet niet meer. Weer normaal vanaf 8 Januari En ja, als je dan in deze periode valt, moet je gewoon een keer overslaan denk ik... Wij waren toch van plan om en pause te houden met de kerst, mijn familie komt op bezoek enzo, dus... Effe rust
Ik weet het nog niet hoe het in Maastricht is. Hoop iig dat die gast ons voor die tijd op de IVF lijst kan zetten. Vind 3 maanden wachten vanaf dan lang genoeg...Een maand erbij vanwege winterstop zie ik niet zitten....Maar nou ben ik ook niet zo heel geduldig meer
Dicht met kerst: Zwolle (Marit) Groningen (Elmo) Tilburg (Caruli) Nijmegen (Aldonza) Leeuwarden (Nannie) ? (Trolljenta) Open: Rotterdam EMC (Elvira) De meeste ziekenhuizen zijn dus dicht! Nou ja, ben ik gelukkig niet de enige....! Liefs, Marit
ik weet niet of almere dicht is zit nog in afwachting van de laatste iui ik weet dat we hebben besloten om pas volgend jaar te starten met ivf asl dat nodig is zodat we wel rust hebben met de feestdagen. nog 11 dagen voor dat ik zekerheid heb. Spannend! liefs lyd
Als er een wachtlijst is zou ik daar wel vast rekening mee houden....weet niet of jullie al op een lijst staan. Een forum-bekende liep ongeveer gelijk met mij maar omdat ik al op de lijst sta kan ik in week 5 voor mijn 2e ICSI (ga het nu maar zo noemen..die verwarrende 6 ook )en zij pas in week 9. Alle beetjes helpen toch. Tis maar een tip Sterkte met wachten en met je laatste IUI uiteraard! Hoop dat er geen IVF nodig is! Kus Elmo
nee hopen wij ook niet. En nee er is geen wachtlijst heb ik begrepen.maar goed we wachten al zolang dat als er een wachtlijst is kan die tijd er ook nog wel bij. liefs lyd