Hoi hoi, Ik zit nu in de wachtweek na de 1e terugplaatsing. Afgelopen zaterdag hebben ze een embryo geplaatst waarin de cellen al niet meer te tellen waren! En ze hebben er nog 3 kunnen invriezen. Super spannend! Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar op dit moment is dat nog lastig. Dat komt omdat ik nog veel last heb van de punctie. Ze hebben 2x van buiten de rechter eierstok aangeprikt. Dit omdat het binnendoor veel te veel pijn deed. Ik doe verder lekker rustig aan... Hoe maken jullie die tijd vol? Groetjes, Krista
Ik zit niet meer in de wachtweken maar ik wou je even heel veeel succes wensen!!! Ik maakte de tijd vol door te werken en daarna zoveel mogelijk leuke dingen te doen! De eerste week ging nog wel, de tweede week was ik zooo zenuwachtig steeds!! Haha! Succes en ik duim voor een positieve test over 2 weken!
zeker spannend, en je gedachten helemaal ergens anders op zetten blijft toch moeilijk, heel veel succes en ga voor je duimen dat het raak is
hey, ik krijg morgen mijn allereerste terugplaatsing (voorlopig zijn er 2 embryo's ontstaan, volgens de laborante konden er nog bijkomen). En dan zitten we ook in de wachtweken. Ik heb nu 2 weken vakantie, en aangezien we aan het verbouwen zijn zal ik vooral thuis klusjes doen (geen zwaar werk uiteraard, dat doet m'n man ) maar tussendoor ook leuke dingen zoals eens een dagje naar de zee. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij !
30-7-2013 - Misselijk bleh!!! Mijn stemming tijdens het schrijven van deze blog: bleh!!! Ik ben de laatste 2 dagen echt vreselijk misselijk! Na alles wat ik eet krijg ik zuurbranden en moet ik moeite doen om het binnen te houden. Ook drinken is minder... weer zuurbranden... Gelukkig is het bij melk wat minder, dus dat wordt veel melk drinken! Het is nu afwachten geblazen!! Zaterdag mag ik testen!
Hoihoi, de eerste wachtweken kon ik nergens anders aan denken en ieder dingetje wat ik voelde Googlede ik om te zien of dat een zwangerschapskwaaltje kon zijn (ook al wist ik dat het zo was maar ter bevestiging hahaha). Echt obsessie bijna. Nu denk ik er gewoon niet echt over na, ik hou er rekening mee, natuurlijk, maar ik doe niet zo spastisch en negeer alles wat ik voel want het kan alle kanten op gaan! Het is en blijft altijd spannend, dat is 1 ding wat zeker is. Duimen en hopen op een positieve test!
Haha ik denk zaterdag. Ik heb al een halve week het gevoel alsof ik ongesteld ben... Alleen dan zonder bloed . Geen idee wat goed is en wat niet. Hoe voel jij je?
Hoi meiden, Ik wil jullie heel veel succes wensen met het aftellen van de dagen! Hopelijk hebben jullie dadelijk allemaal een positieve test te pakken. De werkweek is al doormidden. Nog 2 dagen vroeg op en de dag erna kunnen jullie testen!! Toi toi toi.
Suzepuus, buikpijn kan alle kanten op Helaas hihi. Ik mocht van de ene arts vandaag testen. Van een ander vrijdag, maar ik ben morgen jarig, do. en vr. heb ik 2 nieuwe medewerkers op sleeptouw en dan wil ik vrolijk zijn, za. vier ik mijn verjaardag dussss ik ga pas zondag testen Tenzij ik ongesteld word want dan moet ik wel testen. Voordeel is ook van zondag testen dat ik dan miss een donkerder streepje zie verschijnen mocht ik zwanger zijn Zit jij nog aan de Utro? Het klinkt miss heel raar maar ik ben er dit x echt helemaal niet mee bezig dus ik let ook niet zo op wat ik voel. (Misschien wel DE tactiek hihi) Maar vorige cyclus had ik een mk bij 6 weken en toen ik nog net niet wist dat ik zwanger was had ik enorme pijn rechts in mijn zij (beetje ter hoogte van je lever). Ik kon niet inademen en niet rechtop staan. En dat had ik net dus ineens weer... Dus wie weet. Maar ik reken maar nergens op dan valt het alleen mee. Heb je cryo's?
Fijn dat je zo uitgebreid reageert. Het is mijn eerste terugplaatsing. Helaas geen cryo's in de vriezer. Ik ben er wel veel mee bezig, waarschijnlijk ook omdat ik niet weet wat goed is. Ik ben al blij dat er nog geen bloed is. Ja, ik gebruik ook de prachtige witte bolletjes . Geniet van je feestje het weekend. Ik hoop dat we beiden positief mogen testen. Hoe groot is eigenlijk de kans dat je positief test wanneer er na 14 dagen nog geen menstruatie is?
Het is super logisch dat je er veel mee bezig bent want je wil het super graag en je hebt er nogal wat voor over gehad. Ook al is het echt onwijs lastig, ik weet er alles van (helaas) maarrrr iedere zwangerschap is anders en iedere vrouw reageert anders dus het aller-aller-allerbeste (en meteen ook meest moeilijke) is om afleiding te zoeken en er niet teveel over na te denken. Maar als je er zo mee bezig bent ga je vanzelf op alles letten. Ik ben bij de meeste zwangerschappen (ze zijn bij mij alleen allemaal geeindigd in een miskraam) best misselijk geweest. Mijn zusje heeft 4 kids en bij 2 was ze misschien een week misselijk en bij de andere 2 had ze nergens last van, die merkte ineens dat ze niet ongesteld werd en testte toen positief. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je positief test als je nog niet ongesteld bent, het ligt denk ik ook aan je normale cyclus en misschien is je cyclus wat verstoort door de liters hormonen van de poging Bij de meesten houden de Utrogestan bolletjes de menstruatie tegen. Ik hoefde ze maar 10 dagen dus ik ben sinds maandag op dinsdagnacht klaar met de Utro. Yeeeeey hihi. Wel jammer trouwens dat je geen cryo's hebt! En als je vragen hebt, leef je uit, stuur me maar een berichtje anders gaan we helemaal off topic
Hè Jordan, Ik heb wekelijks een infuus met Intrapalid gehad. Dat werkt erg goed bij vrouwen die om onverklaarbare redenen steeds een miskraam hebben. Misschien wist je dat al hoor. Dan delete! Groetjes M
Zo grappig dat we met z'n 3en op dezelfde dag de terugplaatsing hadden. Ik ben ook nog bezig met de bolletjes... De week duurt lang! Moet zeggen dat ik vanmorgen even een dipje had... Ik voel zo veel wat ik niet herken... Ben er op dit moment redelijk mee bezig... maar moet zeggen dat we sinds zondag een pup van 7,5 weken hebben, dus heb mijn handen vol! Hoorde al van 3 vriendinnen dat ik straal als een zwangere vrouw... Ben benieuwd... zaterdag mag ik testen...
Martie, dank je voor de tip, dat wist ik nog niet. Waar is dat voor? En doen ze dat in NL ook? Ourbabydream, ik hoop echt dat je vriendinnen het goed hebben, zou top zijn! En wanneer ga jij testen?
Hallo allemaal, Ik ga over iets meer dan een weekje starten met de allereerste ICSI, dus ik lees hier gezellig even met jullie mee! Ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, het is toch best spannend. Hebben jullie nog tips? Ik kan me voorstellen dat die wachtweken echt ontzettend slopend zijn voor je zenuwen @ Suzepuus: wat jammer voor je, heeft het doorgezet of bleef het daarbij? Gr, Kahlan