Pregnyl spuiten bij 14 en 16 mm???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suus85, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Vanmorgen ben ik weer voor follikelmeting geweest en ze waren nu 14 en 16 mm. Vanavond moet ik pregnyl spuiten en maandag inseminatie. Ik reageerde verbaasd want ik dacht dat een follikel 18 mm moet zijn voor pregnyl.
    Wat is jullie ervaring hiermee? Ik twijfel of ik niet morgen pas de pregnyl zal gaan spuiten....

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi Suus,
    wat spannend allemaal. Bij mijn eerste poging mocht ik pas pregnyl zetten, toen mijn follikel minimaal 18 mm was. Ik denk echter wel, dat het ziekenhuis weet wat het doet. Ik zou dus op de aangegeven tijd, de pregnyl zetten. Heel veel succes en sterkte in de wachtweken.

3. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hoi Taatje, dank je. Het is inderdaad erg spannend en dat deze keer afwijkt van de vorige keren maakt me onzeker. Maar inderdaad, ik mag hopen dat de gynaecoloog weet wat ze zegt. Ik was voor het eerst bij deze, de vorige gynaecologen hadden het steeds over 18 mm. Vond het daarom een beetje vreemd.

Ik zie dat jij bezig bent met IVF. Hoe is de punctie bij jou gegaan?

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Gelukkig weten ze wat ze doen, en komt het vast goed! Hoeveelste poging is dit van jullie? Het is zo`n spannende tijd. Hopelijk valt de punctie mee. Iedereen ervaart het anders.
    Ik heb de eerste poging in mei gehad (helaas niet gelukt) Vond de eerste keer punctie echt verschrikkelijk. Had uiteindelijk 15 eitjes en 1 eierstok lag verkeerd, waardoor ze met twee man erop moesten drukken om de eitjes te prikken. Ik ga morgen weer voor een echo en deze week punctie / tp 2.. Ben benieuwd.

5. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Dit is onze 4e poging. Het advies was 3 , maar de linker-eileider functioneert waarschijnlijk niet meer, en nu zit voor de 3e keer van de 4 pogingen de follikel links, dus eigenlijk rekenen wij deze niet mee als eerlijke kans. We doen nog 1 poging hierna met een hogere dosering hormonen, als het dan niet lukt wordt het IVF.

Hopelijk valt bij jou de 2e punctie mee en komt het wel tot een terugplaatsing! Ook spannend hoor lijkt me, dat afwachten of er embryo's zijn ontwikkeld. Succes!!

Deel Deze Pagina