Vraagje mbt start IVF/ICSI UZ Gent

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Wij hebben binnenkort ons eerste gesprek met de behandelend arts van het UZ Gent (intake hebben we al gehad) en mogen dan hopelijk starten met onze eerste IVF/ICSI daar (hebben er in NL al 2 gehad).

Nu heb ik gelezen dat ze in het UZ Gent je altijd eerst twee weken aan de anticonceptiepil zetten voordat je start met stimuleren. Mijn vraag is:
    Op welk moment van je cyclus je dan start met het nemen van die pil?

Ik probeer namelijk een beetje in te schatten hoe eea gaat lopen in combinatie met mijn cyclus en of ik daar nog wat in kan sturen zodat we zo snel mogelijk kunnen starten.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet hoe het in gent zit, maar in eindhoven starten ze ook met de pil en daar start je op cd3

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij hoor je altijd de eerste dag van je menstruatie te beginnen met anticonceptiepil (ik in ieder geval wel).
    Succes!

4. Sabria

Sabria Lid

10 apr 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook twee gehad in Eindhoven en gaan nu voor onze derde icsi naar Gent. Pil is derde cd.

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Beginnen op cd3, maarje kunt wel varieren met de gebruiksduur om het beter uit te laten komen. Ik heb 1x 5,5 week de pil gebruikt en 1x 15 dagen voordat we gingen stimuleren.

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb in Gent geen pil hoeven slikken...

Deel Deze Pagina