@Caroline: Nou dat had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht ja! ben eigenlijk een beetje weggestuurd omdat ik tijdens de FM toevallig wel een follikel had, en omdat we nog jong zijn, en al 2 keer zwanger zijn geweest ( zonder resultaat zoals ik het zie!) gaan ze voorlopig niet meer doen dan FM... Ze zeggen gewoon keihard, tja je hebt kennelijk wel een eisprong (overigens niet op progesteron geprikt na de eisprong om te kijken of dat op een goed niveau zit)
Caroline, pregnyl is een spuit die je eisprong opwekt, zodat ze de inseminatie kunnen plannen en qua timing dan in ieder geval goed zitten. Wish, ik snap de redenatie wel, dat als je al 2x zwanger bent geweest, je toch zwanger kan worden via de natuurlijk weg. Maar ik begrijp ook dat als je al zolang bezig bent, wel eens geholpen wilt worden. Misschien eens een ander ziekenhuis proberen?
Oh zag deze nu pas, sorry! Nee heb totaal geen hoop eigenlijk. Ik weet dat er altijd wel een superklein kansje is, maar met deze cijfers van t sperma en de kans op verklevingen bij mij is de kans wel heel minimaal. Nu op mn ongi aan het wachten, zit rond 14/15dpo. Hopelijk komt het morgen, dan kan de kijkoperatie gepland worden. Waar zit de rest hier in de cyclus nu?
Spannend Pumpkin, voel je iets?? Ik kan ook bijna testen... ovutesten . We gaan er goed tegen aan deze ronde, laatste natuurlijke ronde voor de IUI. Daarbij 2 pendeltjes voor deze maand, dus wie weet...
Ik zit midden in mijn vruchtbare periode, ovutesten waren zondag en maandag knalpositief, dus druk aan de klus, pfff. Ik moet dan vanaf vrijdag voor het eerst utrogestan gebruiken tot dag 26. Hopenlijk blijft daardoor tussentijds bloedverlies eindelijk eens weg. Dit moet ik twee maanden doen en dan heb ik half april een afspraak om IUI te bespreken. Dus, ook wel zo'n beetje laatste ronde zonder hulp.
@pumpkin: Spannend! Denk je dat het raak is? @danitcha: Zou mooi zijn als het deze ronde raak is! Zal voor je duimen @betties: Is er een oorzaak voor dat tussentijds bloedverlies of heb ik dat even gemist? Ik ben nóg niet ongesteld :x En ook niet zwanger, vanochtend witte kruidvat test. Baal er echt van, want wil zo snel mogelijk die operatiedatum weten. Zit nu op 16/17 dpo. http://www.fertilityfriend.com/home/35c06d/?i=4638346& Hier mijn tempkaartje. De temp van dag 13 heb ik zomaar ingevuld, dus kan ook dat ei toen al was gesprongen en ik dus op 17 dpo zit. Normaal is mn lf 13 of 14.
Babyliz: superfrustrerend! stomme witte kruidvattest, grrrr. Heb je hoop? Je temp lijkt hoog te blijven/worden das toch een goed teken? Sorry, ik weet niet zo goed hoe dat werkt, ben zelf nooit begonnen aan tempen (een van de weinige dingen die ik niet heb gedan...) Mijn situatie: Ik heb sinds na mijn miskraam in steeds hevigere mate vanaf na mijn ei, in elk geval vanaf een week voor nod bloed en bruinverlies. Was eerst een beetje gepruttel/spotting en sinds een maand of 4 behoorlijk erger geworden. Laatste maand zelfs zo erg dat ik dacht al ongi te zijn, maar dat kwam op mijn nod gewoon alsnog (??!!). In januari ben ik met alleen deze vraag naar de gyn gegaan, want ik wilde weten of het iets zegt over de kans van die maand. Ik werd namelijk als het begon al spontaan depri. Deze keer ging hij eindelijk in op mijn vragen. Uit echos bleek niets en uit bloedtest blijkt mijn progesteron op zich ook goed. Dus is een beetje onverklaarbaar. Nu heb ik in jan en feb provera geslikt, dat slik je in de laatste 10 dagen van je cyclus. Dat hielp helemaal niet en leek het juist erger te maken. Nu heb ik dus utrogestan, ook een vorm van progesteron. Kijken of dit wat doet. De werking zou in elk geval moeten zijn dat het je baarmoederslijmvlies beter vasthoudt en zorgt voor een 'goed nestje'. Ik heb dan half april weer een afspraak om te kijken of het beter wordt en dan gaan we ook eens iui bespreken.
Babyliz, je tempkaartje ziet er goed uit! Sommige vrouwen testen wat later positief, omdat het hcg bij hen nog niet zo snel omhoog gaat. Bij mij zakt een dag voordat ik ongi word altijd m'n temp onwijs, dus volgens mij word je morgen ook nog niet ongi. Heb je ook ovutesten gedaan? Want ik zie ook een stijging op cd19, misschien een laat ei? Of een 2e ei? Of misschien wel een innestelingsdip? Of moest die onder de lijn zijn? Tsja, ik weet het ook niet. Hoop dat je snel positief test! Betties, wat vervelend. Was je baarmoederslijmvlies wel van de juiste dikte bij de echo's? Hopelijk slaat dit medicijn wel aan!
@danitcha; ik duim voor een vruchtbare ronde!! En ja ik voel wel iets..(beetje misselijkheidsvlagen en spierpijn gevoel rond baarmoeder/lies) en heb vanmiddag ook soort van positief getest met een kruidvat test..niet echt een knal test..maar wel een vaag streepje..alleen vrijdag is pas mijn NOD en ben doodsbang dat ik dan ineens toch ongesteld wordt dus durf er nog helemaal niet aan te denken..pff zo onzeker! (had ik nou maar niet al getest..) @babyliz; hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid..en indd sommige vrouwen testen pas wat later positief! @betties; ik hoop voor je dat de utrogestan snel zijn werk doet..vervelend hoor die tussentijdse bloedingen, loop je geen kans op bloedarmoede?
Wauw wat spannend Pumpkin. Ik kan je test helaas niet zien. Heb je nog weer een keer getest of wacht je nog even? @betties: Heb niet veel hoop eigenlijk, is bijna onmogelijk om met deze zaadkwaliteit en waarschijnlijk nog verklevingen bij mij spontaan zwanger te worden. Maar ik zeg nooit nooit Wat supervervelend van die spotting elke keer bij jou. Rottig zeg. Hoop dat dat nu inderdaad tegengehouden kan worden met de ustrogan. @danitcha: Vanochtend was temp 37.04, dus ga er iig nog niet vanuit dat ik snel ongi word. Heel apart dit. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt, alleen die kwamen pas maandag 20 feb binnen! Dus toen ben ik begonnen met testen, en het streepje werd alleen maar lichter. FF gaf toen aan dat eisprong al geweest was, dus dat klinkt ook logisch. Over die dag 19: FF zegt dat het mogelijk triphasic is, dus mogelijk innesteling. Nou heb ik wel eens vaker een 3fasenkaartje gehad, zonder zwanger te zijn. Maar nog nooit 2 dagen temp rond 37, mijn temp is altijd erg laag Ik weet het zelf ook niet haha. Het kan alle kanten op.
Je hebt al een positieve test Pumpkin !!! Super !!! Je hebt een link geplaatst, maar ik krijg niets geopend... Een streepje is een streepje toch? Vooral als die ook roze is, is het goed! Nou, babyliz, je houdt het wel spannend! Je zou toch bijna denken dat... Morgen nog een testje?
ik heb mijn instellingen veranderd zodat iedereen mijn fotoalbums kan zien..hopelijk kunnen jullie het linkje nu beter zien in mijn vorige bericht? En dit is het andere linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60666-albums9353-picture54339.jpg Misschien dat deze wel werkt? De test op de foto is van gistermiddag en heb vanmorgen ook weer positief getest, nog iets duidelijker zelfs..pff wat een spanning..hopelijk blijft mijn menstruatie morgen/zaterdag weg en de baby(s) goed plakken!!!
Nou lieve meiden, voor mij is het onwerkelijke, werkelijkheid geworden!!!!!!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!! Ik bevat het nog niet helemaal. Ik heb nl nog een bloeding gehad en dacht dus dat ik ongesteld zou worden, maar dit was dus een innestelingsbloeding. Dit verdween na 3 dagen en kwam niet meer terug! Voelde me de laatste dagen iets misselijk en steken en krampen in mijn buik, maar durfde niets te hopen (en heb daarom even niet op dit forum gekeken). Gisteren was mijn nod, en eigenlijk wist ik het al wel. Test gedaan en er verscheen direct een plusje, niet te missen!!! Zo bizar... Ik ben gewoon zwanger. Lang leve de hsg (voor mij dan). Ik kan het wel van de daken schreeuwen maar dat kan natuurlijk niet. Het is nog zo pril.... Ook wel weer spannend!! Nou pumpkin, hoe is het bij jou??? Ik kon je test ook niet openen, maar een streepje is een streepje lijkt mij!!! Zou zo super voor je zijn!!! Gewoon morgen nog een test doen!
@Pumpkin: Ik kan nog steeds je foto-album niet zien. Maar als je nog een positieve test hebt zal het toch echt wel zo zijn Alvast een voorzichtige felicitatie! Ik hoop ook dat je menstruatie wegblijft! Zal voor je duimen. @caroline1978: Wauw, gefeliciteerd! Wat heerlijk. Wel toevallig zo vlak na de hsg inderdaad, heeft goed geholpen!
@caroline1978; GEFELICITEERD!!!!! Ja bij mij dus hetzelfde lang leve de HSG toch wel grappig dat we beiden nu -nadat ze 'de leidingen' flink door gespoten hebben- zwanger zijn!? (ik durf het steeds meer te erkennen) En nu moeten ze blijven plakken he!!? Ik wacht nog even met het veranderen van mijn banner op zaterdag..maar als het goed blijft gaan dan gaat het dak eraf!! Dit is de test van gistermiddag:
Nou, die vind ik duidelijk hoor!!!!! GEFELICITEERD!!! Hoe fantastisch en onwerkelijk hè?! Ik weet zeker dat t door de hsg komt bij mij, omdat het ook zoveel moeite kostte. Maar nog wel spannend hè?! Ik voel me wel al echt zwanger, beetje misselijk, steken in m'n buik en pijnlijke borsten. Heb wel vertrouwen en wil er vanuitgaan dat het nu goed komt!! Een positieve gedacht is altijd beter want negatieve gedachten levert alleen maar stress op, wat niet goed is! Hoe voel jij je nu?? Ik zit nog wel in de fase dat het niet helemaal doordringt...maar dat komt nog wel. Hopelijk geeft dit ook hoop voor de anderen die hsg hebben gehad of nog krijgen!!!
Ja bizar he, na zo'n HSG ineens allebei pats!boem! zwanger!! En dan ook meteen de eerste maand gelijk Ik geloof ook direct dat het bij mij daarmee te maken heeft gehad. Want we zijn al bijna 1,5jaar bezig geweest en nu na die HSG lukt het gelijk wel.. In die fase van 'onwerkelijkheid' zit ik ook nog hoor..en manlief is helemaal zenuwachtig haha..Ik heb het al aan een aantal mensen verteld ,maar wel gezegd van ; het is nog heel pril, ben nog niet eens over tijd dus ja we duimen en denken positief..maar zijn pas echt gerust als we even een paar weken verder zijn. Hoe duidelijk was jouw test? En welk merk heb jij gedaan? Deze is van vanmorgen, van een ander merk (sensitest):
O vergeet ik je vraag te beantwoorden; ik heb sinds dinsdag misselijkheidsvlagen. Niet perse alleen smorgens, maar ook 'smiddags en 'savonds / 'snachts. Verder vooral 'savonds heel koud en vanaf de middag beetje meer moe dan normaal. Ik ben nu ineens 'sochtends vroeg wakker, echt klaarwakker. En heb elke nacht duidelijk/sterk gedroomd de laatste dagen, over van alles en nog wat haha. Maar ik voel me goed hoor, vind het allemaal niet erg