Hee allemaal, Ik moet even iets kwijt. 2 maanden terug was ik met een vriendinnetje op de paranormaalbeurs in Rijswijk. Ik ben geen zweverig typ ofzo, maar ging met vriendin mee die veel met spirituele bezig is, en heb een lezing laten doen door een vrouw die volgens haar heel goed en betrouwbaar is. Ze ging tarot kaarten voor mij leggen en na wat rake dingen te zeggen, vroeg ze mij of ik bezig ben om zwanger te raken.. dat klopt (we zijn vanaf december bezig, nu ronde 4 ) Toen vroeg ze of ze daar ook de kaart op mocht leggen, ja tuurlijk! Uit de kaarten kwam voor dit jaar geen zwangerschap naar voren.. Ik moest eerst nog wat dingen verwerken etc. Nu weet ik heus wel dat ik me niet moet laten beinvloeden door zoiets, maar het blijft maar door mijn hoofd spoken..wat als ze gelijk heeft?? Wie heeft hier ervaring mee? Ik vind mezelf zo'n stomme doos nu!
tsja het is erg dubbel, ik heb dat ook wel eens gedaan bij iemand waar mijn hele schoonfamilie bij zweerde. Zij gaf aan dat we gewoon zwanger konden worden, het niet al te lang meer zou duren (was vorig jaar voorjaar) en geen ziekenhuis nodig hadden. Want mijn gevoel heeft me altijd gezegd dat we zonder ziekenhuis niet zwanger konden worden, maar dat was volgens haar niet waar. Nou helaas had zij ongelijk, want we kunnen zonder het ziekenhuis echt NIET zwanger worden.... dus zou er niet al te veel opletten en er niet naar gaan leven....
Lastig te zeggen. Ik heb tientallen pendels gehad, vaak steeds meerdere voor 1 maand maar tot nu toe is het nog niet raak geweest. Vorig jaar een reading laten doen en die dame zei dat het in ieder geval tot dit voorjaar zou duren voordat er sprake was van een zwangerschap. Ze heeft me toen overigens nog veel meer verteld. Tot mijn stomme verbazing zijn de andere dingen uitgekomen dus ik heb nog steeds een stille hoop dat haar voorspelling qua zwangerschap ook uitkomt. Ik pin me nergens meer op vast. Alle verwachtingen die ik had zijn niet uitgekomen en op dit moment ben ik al lang blij als ik ooit zwanger raak.. Succes meid, ik snap echt heel goed hoe het aan je kan vreten. En ik wil je graag troosten met de gedachte dat een jaar voorbij vliegt, maar dat vind ik zo'n dooddoener, ondanks dat ik het wel echt zo ervaar..
Dank voor jullie serieuze reacties! Als ik het verhaal van Deb zo lees, moet ik me er inderdaad maar niet zo druk maken, en op mijn EIGEN gevoel af gaan..zo zie je maar, dat je zelf gelijk had! Toch neem je het stiekem mee in je achterhoofd, ik heb nu zo'n spijt dat ik haar die legging heb laten doen!
Bij mij is een datum genoemd die nog moet komen. De exacte betekenis is er niet bij gemeld maar bij een ander is die datum ook gemeld en zij is toen bevallen. Nou ik kan je zeggen dat dat niet meer haalbaar is! Ik hoop ook niet dat het een datum van bevruchting is, want dan duurt het ook nog wel even. Het zal dus wel niets zijn, maar loslaten lukt mij niet goed. Het feit dat jullie reacties ook foute dingen aangeven doet me goed. Echt loslaten zal helaas pas lukken als de datum voorbij is. Maar ik snap je wel. Maar probeer het toch los te laten, want misschien heb je daardoor nu wel onbewuste stress en word je daardoor niet zwanger. Maar goed, ik weet heel goed dat je dat toch niet echt lukt. Ik heb overigens nooit om die voorspelling gevraagd en ben er ook helemaal niet blij mee! Succes
@Nik: Probeer de gedachten anders om te buigen naar; dan is het maar zo! Dan is maar zo dat ik dit jaar niet zwanger raak. En probeer voor jezelf een leuke things to do list te maken met allemaal leuke dingen die je nu wel kunt of gaat doen en die niet gaan als je zwanger bent. Het is maar een schrale troost, ik weet het. Persoonlijk heb ik er altijd veel aan als ik probeer steeds een stapje verder te denken in de zin van; waarom MOET ik nu zwanger zijn? Zou het echt zo erg zijn als het nog even duurt? Dat stelt mij vaak gerust en ik krijg weer zicht op het allerbelangrijkste, het heerlijke leven dat ik nu met mijn lief heb. Misschien heb jij er ook iets aan. @Babke: Meiske hoe is het met jou? De laatste wachtweek al weer! Spannend hoor! Hoe voel je je? Niet teveel thee drinken hè
Hoi Lizzy, nou mijn banner klopt niet ondanks positieve ovutesten op maandag en dinsdag nog steeds geen eisprong gehad. Wij proberen dus nog steeds te klussen. En natuurlijk laat ik de thee staan, drink nu sloten koffie. Mag zeker ook niet haha nou ik gewoon thee hoor. Ik moet wel zeggen dat ik steeds rillerig ben in bed haha Hoe is het met jou?
Ik aanvulling op Lizzy, probeer de positieve kanten te belichten als hè wat later zwanger bent. Meer spaargeld, nog een mooie reis, dingen die je in huis moet dien etc. Het is een schrale troost, maar wij gaan elke maand dat het langer duurt iets doen in en om huis. Als we straks minder werken gaat dat een stuk lastiger. Succes
5 jaar geleden zij een paragnoste tegen mij er wacht een kindje op jou...... Nou dan heeft het kindje veel geduld.... Ik zou me er ook niet te veel op vast pinnen, je kunt je er alleen maar naar om gaan voelen. Eigenlijk vind ik dat mensen niet zulke uitspraken mogen doen, je kunt er gewoon erg door van slag raken. liefs
Wat een paragnoste ook zegt, de toekomst staat niet vast. Enig persoon die er wat erover kan voelen of weten, ben jij zelf! Luister naar jouw eigen gevoel! Liefs N,
Ik ben naar een paranormale genezeres geweest die kijkt of alles goed loopt in je lichaam, weet niet of het heeft geholpen maar gaf wel innerlijke bepaalde rust.
Mijn eigen gevoel zegt dat het wel lukt,als we maar geduld hebben.. We zijn allebei 32, en ik besef ook dat het dan allemaal ietsie minder snel gaat, dus misschien hebben we ook wel meer dan een jaar nodig. Ik vind alleen dat zo'n paragnoste dit soort dingen maar niet moet zeggen. Ze zei wel van te voren dat je niet naar de dingen die zij zegt moet gaan leven,maarja... Ik ben de rest die ze zei ook allang vergeten,maar krijg dit niet uit mijn hoofd.
@lizzy en Babke, Bedankt voor de lieve reaties We gaan in juni lekker 2 weken op vakantie, laat ik me daar op focussen..! En tja in en rond het huis is alles af, maar wij genieten er ook erg van om samen naar optredens van bandjes enzo te gaan, ik moet me lekker met dat soort dingen bezig gaan houden Lekker genieten van en met elkaar en dan zien we wel.. De wens van ons beide is groot, t vriendje heeft liever gister dan vandaag al een kindje en is er ook erg mee bezig..dat maakt dat die uitspraak van zo'n paragnoste nog harder aankomt!
Heel herkenbaar. Ik ben er destijds ook tig afgelopen. En de dingen die me beloofd werden, nou ik had al 4 kinderen kunnen hebben als het waar was geweest. Knap, met eicellen die sterk verouderd zijn!:x Allemaal kwakzalverij .
Pff wat zal jij je belazerd voelen Zara! ik ben blij dat ik het jullie gevraagd heb, ik ga er ook gewoon niet meer over nadenken, en op mn eigen gevoel af! En sterkte, ik zie dat jullie al een aardige rits achter de rug hebben!
Ik bedenk me net, als ze gezegd had dat ik wel dit jaar zwanger zou raken, en het niet gebeurd, het nog veel erger is. Laat ze maar zeggen dat het niet zo is,dan kan het alleen maar meevallen
Ik heb er goede en slechte ervaringen mee. Mijn is ooit verteld dat ik snel zwanger zou raken (klopte, ronde 1) en dat ik een jongen zou krijgen. ( klopte ook) Mijn sm heeft ook iemand geraadpleegd en die zei dat mijn tweede kind een meisje zou zijn (we wisten het niet, dat vond ze moeilijk en hoopte er zo achter te konen) eb dat klopte niet.
Lastig Marieke, voor mijn gevoel is het ook gewoon een beetje gokken Van die mensen, en helemaal ivm geslacht is het natuurlijk 50/50...