nee ik heb geen clomid ik heb niks gekregen of iets me cyclussen zijn opzich wel gewoon goed nooit langer als 32 en nooit korter dan 29.. fijne kerst nog vandaag allemaal xx
Morgen ben ik aan de beurt.... Wat ik nou zo gek vind is dat ik overal op internet tegen kom dat je het beste enige tijd van te voren een pijnstiller kunt innemen maar in de brief van het ziekenhuis staat daar niets over... Wat is jullie ervaring? Ik zie er best tegenop (ook omdat ik een beetje ziek ben)
Ik heb in feb hsg gehad. Ik vond het best een hel.... Het duurde en duurde ook maar en de vloeistof wilde er niet door. Pas na 1,5 min hoge druk ging hij door de een en na nog ff drukken door de ander.. Viel haast flauw. Maar welmet als resultaat direct zwanger daarna (na 1,5 jr. proberen).eerst helaas mk met 11 wk en toen na 2 mnd weer zwanger!! Wellicht dat jouw ene eileider het nu ook beter doet?!
Klaar!! Geen centje pijn gehad. Alles was goed... tja, misschien helpt het hier toch ook...we gaan er nog een keer voor!
ohh wat goed dat je zo snel zwanger werd dan bij mij was eerste ronde na hsg helaas niet gelukt dus wie weet deze ronde... xx