Gestopt in Sep met pil nu hopen op een zwangerschap in Dec

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BvD, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 BvD, 24 dec 2012
    Laatst bewerkt: 24 dec 2012
    Hoi meiden,

Ik zal even mijn verhaal doen. Ik ben in September gestopt met de pil en hoopte natuurlijk vanaf die maand zwanger te zijn, maar helaas. Ik ben sinds ik gestopt ben ook veel misselijk. Dus denk aldoor, zal het nu zover zijn!?
    In Nov heb ik ovulatie testen gedaan en op donderdag 15 Nov had ik 2 mooie streepjes. Maar helaas ik werd weer ongesteld.
    We zitten nu in dec en over een paar dagen hoop ik mijn NOD te hebben. Gister dat ik naar bed ging en op mijn zij ging liggen leek het alsof er iets naar 1 kant hing, apart gevoel.
    Nu ben ik vrijdag, de 28ste, jarig en ik hoop op een leuk kadotje voor mijn verjaardag. Ik zou rond woensdag/donderdag opgesteld moeten worden.
    Wie zit er rond deze periode ook met de vragen enzo

Liefs BvD

* Dit wordt onze eerste zwangerschap.

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Spannend meis. Zou wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn. Ik heb m'n nod op 3 januari. Dus moet nog ff op het wachtbankje zitten helaas. Ik ben benieuwd of het je zo snel is gelukt. Heb je de pil lang geslikt?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat spannend!!
    Heel veel succes!:D

4. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hb mijn nod ook de 28ste.

Succes met wachten

5. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jennifer2106 ja heb de pil wel echt jaren lang geslikt, bijna 10 jaar denk ik. Voor mij is het bijna zover, kan niet wachten? Laat je het weten hoe het is gegaan?

@mij1 succes met het nog ff wachten, het is echt de dagen aftellen he zo. Laat jij ook weten hoe het gegaan is.

Succes meiden, ik duim ook voor jullie!

Op dit moment voel ik echt van alles. Dan weer pijn in me rug en dan weer pijn in me buik. Hoop zo dat me men. niet door zet.

6. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi BVD,

Ook wij zijn sinds begin oktober gestopt met de pil. en heb die stomme pil ook ongeveer 10 jaar geslikt.
    Wel ben ik er achter dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden hoor.

Ik heb vanmorgen een k2v5 gedaan en die was nog negatief. Maar heb heel de afgelopen week van die rare dingen gevoeld. Maja wat ik zeg je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Ik dacht dan weet ik waar ik op kan rekenen met de kerst, maar helaas nog geen duidelijkheid.

7. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik geloof het. Wordt er ook helemaal gek van.
    En anders weer ovu testen kopen. Het kan soms lang duren he voordat die pil is 'uitgewerkt'. Echt balen. Als je stopt wil je gelijk zwanger zijn he.

Ik wil zelf geen testen meer doen. Ga nu echt wachten tot ik of ongesteld wordt en anders wel een test doen. Anders blijf ik testen kopen.

Laat het weten als je weer een nieuwe test hebt gedaan.

8. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    melanie1986 jij bent zwanger zie ik van een meisje. Wat leuk. Hoe is het bij jouw gegaan? Lukte het in 1 keer?
    We zijn van de zelfde leeftijd zie ik. Leuk.

9. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd het is soms allemaal heel vervelend. Maar geef me lichaam idd maar eens even de tijd!

Ik laat het je weten als ik een nieuwe test heb gedaan. Maar was nu ook niet meer van plan om te testen alleen als ik idd niet menstrueer.

Succes met wachten!

10. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gister nog even op internet geneusd en daar kwam ik bij een site waarop stond wat de tekenen kunnen zijn van een zwangerschap voor je NOD:

Pukkeltjes op je gezicht, rug en borst. (heb ik nu wel heel erg, meestal niet zo erg)
    Maagzuur. (leek ik gister ook wel te hebben)
    Gevoelige borsten ( zo af en toe)

Wat je zegt, me lichaam kan me ook voor de gek houden maar mn gevoel zegt dat ik zwanger ben (vorige keren ook hoor). Maar dacht in nov ook al zwanger te zijn maar toen overleed me oma en veel stress toen.

Wachten is killing

11. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi BVD,

Wachten id killing ja.

Ja ik heb dat op dit moment ook wel het gevoel wel zwanger te zijn, maar de test van maandag zei van niet.
    Gisteren echt een druppel bloed verloren, wel nog licht bruine afscheiding. Maar verder nog geen bloed te zien. Wel het gevoel ongesteld te worden. Erg lastig allemaal.

Dus we wachten nog maar rustig af!

12. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    oow balen zeg, ik hoop voor je dat het niet door zet.
    Hier vanaf vanochtend wel aldoor al last van mn buik, maar als ik ongi moet worden dan heb ik meestal last van mn buik en rug en nu niet. Maarja dat lichaam weer he.

Ik ga morgen testen, hoe is het vandaag bij je?

13. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg. Ben benieuwd morgen. Ik wacht denk ik nog tot zaterdag met testen.
    Vanaf vanmiddag wel meer last van trekkingen in mijn buik.

Voel jij nog andere dingen?

14. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou vanochtend een beetje bruin bloed verlies. En erge pijn in me rug net zoals ik ongi moet worden. Heb dus nog maar niet getest. Mocht ik voor de rest nou niks verliezen dan morgen maar testen. Ik ga nog ff wachten dus. Hoe gaat het bij jouw?

15. Konijntje87

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi BvD,

Ik ben ook in september gestopt met de pil en zat er zo een 9 a 10 jaar aan! Na de pil ben ik al 2 keer ongesteld geworden, eerst na 38 dagen en toen na 32 dagen.

Mijn NOD is al geweest (was op 16 dec), nog steeds niet positief getest en nog steeds niet zwanger. Wel heel veel bruinverlies.

Spannend hoor: ik hoop voor je op een prachtig verjaardagscadeautje!

16. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel ik hoop het ook, wil nu nog niet gaan testen. Eerst maar de dag afwachten en kijken wat die brengt. Dacht eigenlijk toch echt wel zwanger te zijn.

Jij hebt een lange cyclus zeg wat balen. Maar nu heb je dus nog steeds niet echt menstruatie klachten, alleen wat bruin bloed? En geen posi test. Vreselijk he dat wachten wat het nu is, ik hoop voor jouw ook toch nog op iets positiefs.

17. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas hier rood :(

18. Konijntje87

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh balen :(!!! Maar je kunt in ieder geval mooi snel door naar de volgende ronde.

19. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    BVD hier ook!! Ach volgende ronde!! Wik gaan gewoon voor de eerste maand ban het nieuwe jaar!!!

20. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mij ja wij gaan ook gewoon weer door. Succes. vingers croste nu
    @konijntje gelukkig een korte ja, we gaan er weer voor. Jij nog even succes met wachten. vingers croste.

Deel Deze Pagina