ik ben gestopt met de pil, omdat we weer zwanger willen worden. Mijn eerste zoontje hebben we veel moeite voor moeten doen aangezien ik pcos had, ben met clomid zwanger geworden. Na mijn zwangerschap ben ik niet aan de pil gegaan, omdat ik wilde weten of ik wel weer gewoon ongesteld zou worden en dit was het geval werd weer iedere maand netjes ongesteld. Na een paar maanden afgewacht te hebben ben ik toch maar voor de zekerheid aan de pil gegaan. Nou ben ik gestopt en word weer niet ongesteld hoop zo dat ik het niet weer heb. Hoelang duurde het bij jullie het voordat jullie weer ongesteld werden?
31 dagen , toen 32 dagen (op 5 dpo dus doorbraakbloeding) en nu al 36 dagen en wat nog komt.. wisselend dus
De eerste keer dat ik gestopt was, was het 66-66-127+???? opgewekt en daarna weer aan de pil begonnen. Nu was het 14-28 en nu wachten op de volgende..
De eerste twee cyclussen rond de 30 en daarna heb ik er twee van 120 gehad. Gelukkig waren we toen nogniet bezig voor een kleine. Ze zijn wel altijd langer en onregelmatig gebleven bij mij. Wat me er niet van weerhield om twee keer meteen zwanger te raken overgins.
Na onttrekkingsbloeding had ik eerste cyclussen van 3 a 4 maanden. Na ongeveer een jaar werd het regelmatiger. Nu, na 3 1/2 jaar, tussen de 4 en 6 weken. Succes!!
Ik werd na 38 dagen ongesteld..was trouwens wel kort, maar 2 dgn last gehad, nu moet ik 7 aug weer ongesteld worden. Heb verder ook geen ontpilklachten dus verwacht dat het wel weer normaal zal zijn..
Ik werd het gelijk na 3 weken en al heb toen een half jaar netjes een cyclus van 28 dagen gehad, had alleen altijd met mn eisprong een bloeding van 4 dg. Erg vervelend en weten nu pas dat het toen een eisprong was en dus die keren niet kunnen klussen. Veel kansen dus niet nuttig gebruikt. Nu weer een cyclus van 34 dg gehad... word ineens anders. Ben nu net een jaar van de pil, dus kan lang duren voor het allemaal weer normaal is. Je lichaam heeft echt de tijd nodig, alleen vervelend dat het bij jezelf lang duurd terwijl de ene na de andere vriendin om je heen na 2 maand van de pil af te zijn al zwanger is, maar we houden ons rustig (tot zover het wil...)
Hoi, Ik werd na 29 dagen ongesteld, was er ontzettend bang voor dat het heel lang zou duren, maar gelukkig niet. Je leest van zoveel meiden dat het lang duurt... erg vervelend!
Ben na mijn ontrekkingsbloeding, zon 6 maanden geleden niet meer ongesteld geworden. Dus technisch gezien zit ik nog steeds in ronde 1
Ik ben een keer bij de huisarts geweest. Omdat ik te vaak bloede. Die vertelde mij dat ze het liever andersom had gehad, want nu kon ze niks voor me doen. Wanneer je menstruatie maar niet komt kan je namelijk een medicijn krijgen die het weer wat op de rit brengt. Soort schoonmaak van je baarmoeder. Vraag het eens aan je eigen huisarts. Achteraf was te vaak een menstruatie gewoon mijn eisprong. Aangezien we 1 keer in de maand onze menstruatie hebben en 1 keer een eisprong leek het net dat ik 2 keer in de maand mijn menstruatie had, beetje jammer dat ik daar pas net achter ben gekomen (na 11 maanden)
@Henkelien, ik was ook erg blij dat het zo snel bij mij kwam. Nu soms het gevoel teveel,maarja dat heeft andere oorzaken.
ik werd na 26 dagen voor het eerst ongesteld en met 6 dagen er helemaal vanaf wel wat anders als je 3 dagen gewend bent ben nog wel druk aan het tellen want dit is pas de eerste maand.
Ik na 39 dagen, en lichter dan ik gewend was. De tweede cyclus is nu bezig, dus ik weet nog niet hoe lang deze duurt.
Ik ben erg benieuwd of ik nu ook om de 5 week zit. Een beetje regelmaat is fijn. Alleen weet nu helemaal niet of ik een eisprong heb gehad. Anders heb ik altijd na mijn eisprong tot mijn menstruatie veel pijn in mijn borsten... als ik de 5 weken reken krijg ik woensdag mijn eisprong maar mijn ov-testen zijn nog wit. Vorige week wel wat kleur in gehad. Ben weer erg benieuwd wat deze maand is...