Ik ben er ook. T is wel.alleen de oude garde toch.. want als t weer kei druk word, haak ik af, ik houd t niet bij anders. Kan er niet besloten oid in de titel? Of iets van de oude garde?
Meteen ff lekker klagen. Ben bang dat ik ziek ga worden 😑. Snotterig.. keelpijn...geen stem meer..hoofdpijn...voel me koortsig maar heb geen koorts. Oh Hoop echt dat t een beetje voorbij waait. Door de zwangerschap en zwangerschapssuiker mag ik bijna niks hebben. Heb nu trachitol hopelijk werkt dat een beetje.
DA, weet jij hoe ik de titel kan veranderen? En hoe is het verder met je? Hoe verloopt deze zwangerschap? Bobje, hoest nu meis?? Foto's mogen we nu ook plaatsen toch? Ben heeeeeeel benieuwd naar alle kindjes .
Binnen in uur kan je dat nog zelf. Daarna alleen beheer. Verder gaat t oke. Veel last van mijn bekken. Maar de hg is goed onder controle. Als ik uitkijk met wat ik eet en hoeveel enzo lukt t zonder medicijnen. Dus echt een groot verschil met de 1e. Een x opgenomen geweest voor uitdroging dus dat valt nog mee. Alleen die suiker er nu weer bij...... Maar we zijn aan t aftellen, nog even!
Dit is evi nu... 19 maanden. Ze doet t super! Slaapt sinds 2 weken in t grote bed, wat heel goed gaat. Scheelt mij flink wat tilwerk haha
Jaaaa ik ben er ook. Vandaag onze lieverd 2 jaar! Dinsdag feesten we verder want dan wordt ik 30. Ik ben ook voor besloten groep anders is het inderdaad niet bij te houden. Hier ook een foto van onze lieverd.
Wat een mooi poppetje, vrolijk bolletje Wat knap in een groot bed. Hier nog steeds in ledikant. Hoe pakken jullie dat aan? Isa slaapt nog prima in haar ledikant dus laat het denk ik nog maar even zo.... Hopelijk wordt je niet ziek ik duim voor je! Wel enorm balen zeg suiker zet m op!!!
Mijn mooie Bob meisje ❤️ Juffie gefeliciteerd!!! Jullie mooie meisje 2 jaar 🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈 @DA wat een schatje en een leuke foto!! @OOK heerlijk wat een ogen en wat een rijkdom!! @zonnestraal nog steeds niet ongi, een enorme pukkeluitbraak echt ik lijk wel een puber Maar het gaat goed hoor... Ik heb gewoon dit x hele heftige symptomen en dat is niet tof... Dus er zal iets hebben gezeten wat niet is blijven plakken... Ik hoop morgen of dinsdag m'n ongi te hebben... Na zo vaak met dit bijltje te hebben gehakt ben ik nu zelf zo dom geweest om vroeg te testen had ik dit niet gedaan had ik nooit dat streepje gezien en was ik gewoon ongi geworden... Dus eigen schuld, dikke bult Maar leuk meiden!!! Een eigen club hihihi Dikke knuffel
Dank je bob. We hebben eem super dag gehad! Jullie meisje is prachtig van opzij! Mooie meid met wijs snoetje. Wat ontzettend k.u.t. jou klachten en witte test.... Knuffel voor jou!
Juffie, Bob en DA wat een mooie meisjes zeg!! Wauw!! I love foto's van onze kindjes . Bob, niet zo streng zijn voor jezelf meis. Ik zou ook testen met zoveel symptomen. En hoe je er ook instaat (wat ik heel knap vindt) er blijft ergens in je hart een groot verlangen. Een wens. En dus een sprankeltje hoop, wat heel normaal is. Hoop zooooooooo op een plakker!!! Juffie, gefeliciteerd met I.sa. B.eau ligt ook nog in een ledikant. In januari gaat z'n papa een bed voor hem maken en dan gaat hij in een groot bed. Ben ook benieuwd hoe dat gaat .