Wel puregon geen pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stephaniejoell, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephaniejoell

18 nov 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Ik had even een vraag..ik kan deze vraag nergens op internet vinden en misschien heeft iemand hetzelfde mee gemaakt als mij..

Ik spuit puregon en had bij mijn echo maandag ochtend 5 follikels 3 van 21 mm en 2 van 16 mm nu is ons verboden gemeenschap te hebben..
    Ik heb aangegeven aan de gynocoloog dat wij maandag ochtend voor de echo gemeenschap hebben gehad..Het was nu afwachten..ik kreeg geen pregnyl maar moest het gewoon afwachten.

Nu en ik al 10 dagen overtijd..mijn testen geven negatief aan..ik heb gister bloed laten prikken op het hcg hormoon..vanmiddag krijg ik de uitslag spannend!

weten jullie of je zonder pregnyl toch een eisprong krijgt?

Groet,
    Stephanie

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Eitjes kunnen zeker ook vanzelf springen als ze groot genoeg zijn dus ja dat kan zonder pregnyl! Maar waarom je geen pregnyl hebt gekregen met zoveel eitjes vraagik me af. Ze kunnen ook groter worden en cystes worden. Toch wel beter om ze allemaal te laten springen en er van af te zijn. Maar wellicht heeft het te maken met dat jullie sex hebben gehad en het risico te groot was om ze met 36u te laten springen.
    Als testen nega zijn ben je denk ik niet zwanger. Mochten er meer eitjes bevrucht zijn had je nu wel een dikke posi test gehad.
    Ik snap dat je graag zwanger wilt worden maar op een vijfling zit je niet te wachten lijkt me. Hopelijk volgende ronde meer geluk en eenof twee mooie eitjes! Je reageert in ieder geval behoorlijk sterk op de puregon dus met die eitjes rijpen komt het wel goed ;)

3. stephaniejoell

18 nov 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krullie85 bedankt voor je reactie..

Op een 5-ling zitten wij zeker niet te wachten..na maandag ochtend ook geen gemeenschap meer gehad..om juist dat te voorkomen..maarja nu al zoveel dagen over tijd..en idd als ik zwanger zou zijn zal ik wel een positieve test in handen hebben gehad..

4. mnr

mnr Niet meer actief

Ik heb ook een keer moeten stoppen met spuiten en kreeg geen pregnyl (wilde ik wel graag maar mocht niet)
    Uiteindelijk al na 7 dagen na het stoppen met spuiten ingesteld geworden, maar geen eisprong gehad.

Het kan dus zijn dat je geen eisprong hebt gehad, maar het ook zijn dat je die later hebt gehad en dat je menstruatie nog komt, al vind ik 10 dagen over tijd wel lang..

Succes!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik heb ook een keer over stimulatie gehad en geen pregnyl gekregen.

Ik moest toen wel de utrogestan slikken en werd netjes na 14 dagen ongesteld.

Het kan zijn dat je zwanger bent en het kan ook zijn dat ze gewoon niet gesprongen zijn en cystes hebt gekregen. Waarschijnlijk krijg je dan een kuurtje primolut oid.

Heb je nog geen test gedaan dan?

Deel Deze Pagina