Hallo, Ik ben 2 maart bevallen van een zoontje, die is overleden tijdens de bevalling. Daarna heb ik 2,5 week geen pil geslikt, waarvan ik een week gevloeit heb ivm de bevalling. Ben voor 1 maandje weer aan de pil begonnen, moet nog 2 weken slikken, en als ik daarna dan "gewoon" ongesteld ben geworden wil ik stoppen, we willen graag een 2e kindje, maar wil wel eerst ongesteld zijn geweest, om zeker te weten dat het allemaal nog goed werkt van binnen. eigenlijk wil het ziekenhuis dat ik nog 8 weken wacht ivm tests, maar ongeacht de uitslag daarvan, we willen het tog nog een keer proberen, dus waarom wachten?! maar nu zit ik in dag 15 van mn cyclus, en ik heb al een dag of 3 bruinige afscheiding/licht-bloedverlies. Ik bedenk me nu dus 3 dingen.. Of ik ben al ongesteld, terwijl ik de pil slik, wat me onlogisch lijkt, en het lijkt ook absoluut niet op ongesteldheid qua kleur en hoeveelheid en substantie zeg mar.. Of het is nog "oud bloed" van de bevalling, wat me ook raar lijkt omdat ik maar 1 week gevloeid heb (gewoon normaal bloed), toen 1,5 week niet, en nu ineens deze rare zooi (nog nooit eerder gehad). Of ik ben na mn bevalling in die 2,5 week dat ik geen pil slikte weer meteen zwnager geworden? wat te gek zou zijn voor woorden, al ben je vlak na n bevalling wel giga vruchtbaar als vrouw. Kan iemand me helpen???
Hey Kim, na een bevalling moet je lichaam helemaal herstellen. het is dus heel goed mogelijk dat je bloed verliest, dan even niks en dan weer wel. Zelf heb ik enkele dagen geen bloedverlies gehad waarna het weer op gang kwam. En bruin slijm lijkt me oud bloed.
Beste Kim Allereerst wil ik je vertellen hoe erg ik het voor je vind. Mij is afgelopen november hetzelfde gebeurd. Mijn zoontje is 40 uur na zijn geboorte overleden aan een hartafwijking die niemand bij de controles opgemerkt heeft. Dus ik weet hoe je je moet voelen en hoe je hart gebroken zal zijn. Ik heb na de bevalling een week gebloed toen een paar weken niet en daarna weer, de gynacoloog zei dat dit normaal was en waarschijnlijk oud bloed was. Mijn man en ik zijn vanaf deze maand (na allerlei onderzoeken) weer het proberen om zwanger te raken, ik wil je veel sterkte wensen en als je er eens over wilt praten hoor ik het wel! Veel liefs