Hoi meiden, @ Zora, krijg je vrijdag de uitslag en dan ook te horen of je al aan IUI kan beginnen? Ik zal voor je duimen dat je snel mag proberen! Wie weet lopen we straks gelijk met de behandelingen. Veel succes vrijdag! Vorige week woensdag moest ik na het gesprek met de gyn even bloedprikken voor de kijkoperatie(bloedgroep e.d) en om te kijken of ik door de clomid daadwerkelijk een eisprong had. Qua gevoel en temp was dat zo maar een bloedonderzoek zou dat natuurlijk extra bevestigen. Die volgende vrijdag zou ik gebeld worden voor de uitslag. Toen zei ze dat ik geen bloed had laten afnemen Ik weet het wel zeker links een blauwe plek van het mis prikken en rechts een mooi stipje en ik was flauwgevallen Dus geen twijfel mogelijk! Ze gingen het uitzoeken en wat bleek......er was nog iemand met de zelfde achternaam en dat hadden ze verwisseld Ik mocht maandag avond bij de poli vlak bij mijn huis. Toen ik daar aan kwam waren ze dicht Vandaag ga ik weer opnieuw naar het ziekenhuis voor het prikken, maar die eisprong is natuurlijk een verkeken zaak! Lekker dan, bedankt eikels! Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal goed. liefs ilona